ENKELT OG KOSELIG HØSTBORD

God kveld alle sammen^^ Litt høst inspirasjon fra middagsbordet vårt i dag, da vi var heldige å ha så koselig besøk. Helt enkel pynt som ikke tok meg mange minuttene å slenge på.. Noen lekre serviettringer, og en kongle som symboliserer høst gjør litt ekstra med tallerknene. Kongler går også igjen i lyslykta, og sammen med rosene har jeg putta kunstig granbar.

 

 

Man kan vel kanskje si at det gikk litt fort i svingene da jeg etter at gjestene hadde satt seg plutselig fant ut at vi mangla glass på bordet… Og det til tross for at jeg pynta i dag morges, å enda ikke til kl 17:15 hadde oppdaget det.. Hihi ^^

 

 

 

 

 

 

RM lykt, vase, lys og scapa servietter – Lene Interiør  //  Kunstige roser, små dekorkongler og serviettringer – FEEL   //  Rottingbrikker – Europris

Scapa servietter – Lene Interiør   //  Linpute – Meg selv  //  Paljettpute – Kremmerhuset  //  Southwood bord – Skeidar

 

Dere ser at det ikke er mye som skal til for å løfte hele bordet å skape litt stemning utav lite. Ekstra koselig hverdagsmiddag, og i dag var det tomatsuppe med egg, pølsebiter og makaroni som sto på menyen 🙂 Nå skal jeg nyte noen minutter på sofaen, før det blir en tur i garasjen for å gjøre litt med gavlen ^^ Ha en herlig kveld alle sammen! <3

#interiør #rivieramaison #høst #inspirasjon #hus #hjem 

4 kommentarer
    1. Dette er nydelig! Har lest igjennom bloggen din, og følger den daglig! Men for å gi deg konstruktiv kritikk, få med deg noe som fenger deg mer, noe som tar øyeblikket av kameralinsen, noe som ikke er sofa eller brikker på bordet med samme serviett stil. Du viser at du har utrolig god selvinnsikt i hva du gjør, så dette skulle ikke bli noe problem, ha en nydelig helg i kvitlyngveien mvh marianne

    2. Marianne: Marianne: Tusen tusen takk Marianne! 🙂 Så koselig at du følger bloggen min, å leser innleggene mine 😀 <3 Utrolig hyggelig kommentar, å konstruktiv kritikk er kjempe viktig! 😀 Setter stor pris på tilbakemelding, å synes du påpeker noe veldig viktig 🙂 Jeg har nok en tendens til å binde meg litt for mye i det samme, om jeg kommer inn i et mønster jeg liker litt for godt.. Jeg kan se at dette kanskje kan bli litt "kjedelig" i lengden, og ikke fullt så inspirerende for alle 🙂 Har nok mye å jobbe med, å veien blir til mens jeg går ^^ Dette skal jeg absolutt ta til meg, å jobbe videre med 🙂 Men det kommer nok til å komme innslag med litt av det samme av og til vil jeg tro, men at det kan bli mer variasjon den ser jeg veldig godt ^^ Ha en herlig kveld du også 😀

Siste innlegg