HØSTKOS MED GODE VENNER

God kveld i stuene! Her i huset har vi akkurat starta på gang prosjektet å er like rundt hjørnet med å være ferdig med den hjemmelaga sengegavlen. Så det er full rulle her etter lilles leggetid og i kvilene hans. I går kveld hadde jeg et kjempe koselig besøk av 2 av de aller beste jentene jeg kjenner! 😀 Vi har vært venner siden tidlig tenårene, å har for å si det mildt gått igjennom veldig mye sammen 🙂 Nå er alle sammen godt etablerte med både hus og egne familier, å det er alltid gøy å komme sammen 😀 Det er ikke en anledning jeg ikke dekker bordet, å nå som vi er godt inne i høst månedene fremhever jeg selvfølgelig dette i dekoreringen…
 

 

Jeg elsker å dra inn naturen, å for meg er denne årstiden bare helt perfekt for det ! For noen blir det kanskje litt jule aktig, men for meg er det bare kremen 😀 Dere skal se jeg bruker mye kongler og granbar til jul også, men da blir det også enda mer *bling* mellom konglene og så klart enda mer JUL! 😀

 

 

Biffsnadder var på menyen, og viss dere legger merke til klokken ble det en litt senere middag enn jeg hadde tenkt.. Da jeg akkurat hadde begynt å brune løk og sopp gikk strømmen på hele det stedet hvor jeg bor og utover nesten helt inn til byen. Den var borte veldig lenge, så når venninnene mine kom, var det helt mørkt hos meg å jeg tror ikke de skjønte helt hva som foregikk ;D Det var ikke akkurat en lys og varm velkomst for å si det slik.. Vi rigga oss til i sofaen med levende lys og med en litt søt “forrett” i form av litt smågodt og hadde det riktig så koselig likevel 😀 Mat ble det til slutt å vi hadde en utrolig fin kveld ^^

 

 

 

Dekkebrikker / Stjernelykt / Champagnekjøler / Glass / Glasskrukke med lokk fra doktor lykke  –  Lexington grytekluter fra Lene Interiør  

Kongler store plukka ute – Kongler små fra feel – Kunstig granbar fra IKEA – Veggklokke fra Paradiset interiør – Lamper fra lampehuset

 


 

Når vi 3 først begynner, ja da går skravla i vei.. Det er nesten litt rart å tenke tilbake på hvordan samtalene våre var “før i tiden” i forhold til nå.. Fra gutter, fest, tenåringsproblemer åsså videre..  –> Til bleier, oppdragelse, prosjekter og familieliv. Men vi elsker det å ville aldri vært foruten! 😀 Herlighet for noen fantastiske jenter jeg kjenner! De er mer enn gull verdt å jeg er kjempe glad i dem begge to ! 😀 

Nå blir det å lage sengegavlen helt ferdig for kvelden, å nyte de siste minuttene i sofakroken om vi ikke er for trøtte. Gangen skal dere få vite mer om, om litt, å i morgen skal dere få enda mer høst inspirasjon fra meg ^^ Ha en fin kveld alle sammen, å riktig god helg! 😀 😀 

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! 🙂 <–

 

#stue #spisestue #interiør #høst #detaljer #borddekking #hus #hjem #familie #venner

 

2 kommentarer

Siste innlegg