SENGEGAVLEN ENDELIG FERDIG!

Endelig kom dagen eller rettere sakt natta for at sengegavlen kunne plasseres på sin riktige plass bak sengen. Natt til søndag var den helt ferdig, å vi er kjeeempe fornøyde 😀 Ting tar tid, men aldri så lang tid at det ikke er godt for noe når man jobber mot et mål. Det har vært utrolig gøy å hatt dette prosjektet sammen med Pål Børge, å da vi nesten har tulla oss gjennom hele greia har det bare vært ekstra gøy å være i gang 😀 Thihi..

 

 

 

 

En relativt enkel ting å lage, samtidig som det var litt utfordringer da det kom til slutten. Vi har feila å lært underveis, å da vi nesten var ferdige og skulle trekke alle sidene rundt, kom de største utfordringene. Jeg ville legge “follene” i et mønster i midten av gavlen, å på alle sidene ville jeg ha det helt slett. Dette kunne være litt vanskelig å få til, men vi ble veldig fornøyde til slutt etter litt tålmodighet 🙂 Dere skal selvfølgelig få vite alt om hele prosessen, og jeg har tatt masse bilder underveis . Ting tar bare litt tid av og til 😀 Dette er noe vi kan gjøre igjen, å har tenkt å lage til Aleksander også når han en gang skal få større seng. En gavl på rommet er absolutt med på å skape hotellrom følelsen jeg er på jakt etter, å foran Borge tapeten fra –> Interiørfaghuset T. Lund <– , er det ikke vanskelig å se at den blir kronen på verket! ^^ ( Tapeten heter forresten ADA003, og er fra “Adagio” kolleksjonen. )

Ha en fin dag folkens! ^^ 

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og tips! <–

#interiør #diy #lagselv #møbler #hus #hjem #hobby

14 kommentarer

Siste innlegg