OPPDATERING PÅ GANGPROSJEKTET!

Da var søndagen kommet å vi har fått gjort en hel masse nå i helgen! 😀 Aleksander har vært på overnatting en natt hver hos farmor og farfaren sin og mormor og morfaren. I følge meldinger og snapper har de virkelig storkost seg både Aleksander og besteforeldre. Vi har jobba på, å kommet et godt stykke på veien allerede. Ale tak er ferdigmalt, sparkling og pussing av vegger er unnagjort. ( noe som var ekstrem mye jobb for Pål Børge denne gangen da det er så store områder med vegg… )

 

 


 

Taklistene er grunna ferdig, så jeg synes vi er riktig å godt i gang! I dag var planen å rydde godt opp i gangen og forberede legging av laminat i gulvflatene. Her skal det også dekkes over med papp etter at ny laminat er lagt, da vi velger å male vegger og lister etterpå. Vi velger å gjøre det slik på grunn av at vi da kan ta på lister og legge akryl mellom lister og vegg før vi starter å male slik at vi får et penere resultat. Når vi først pusser opp tar vi heller omveier i stedet for snarveier for å unngå irritasjonsmomenter i ettertid fordi vi ikke gjorde det godt nok der og da. Har man ikke skikkelig god tid til et prosjekt, og kan gjøre det skikkelig er det ikke tida for å starte på prosjektet. Det er vårt “motto” når vi skal pusse opp 🙂

 

 

Vi har kost oss når vi har holdt på , å jeg har tatt de tingene jeg har gjort i riktig tempo. Har fått komentarer på om vi bruker vannbasert maling i forhold til at jeg er gravid, å det gjør vi selvfølgelig! Her er det ikke vits å ta sjangser, å vi vet veldig godt hva vi gjør. Fordi om en er gravid er man ikke automatisk invalid fra å gjøre noe 🙂 Lurt å sjekke opp i ting før en starter, lytte til kroppen å være ekstra føre var om man har grunner for dette. Det er en annen ting, å selvfølgelig har jeg en veldig flink kjæreste som tar seg av de mest krevende og belastende tingene i forhold til prosjektet. ^^

 

Aleksander var det skikkelig deilig å få hente hjem i dag!! I dag tidlig bråvåknet jeg av tidenes mareritt om at han forsvant fra oss da vi var på utenlandstur å ble ikke funnet igjen. Tidenes verste mareritt noen sinne, og noe jeg ønsker for alt i verden at vi aldri kommer til å oppleve!! Jeg var nesten hysterisk da jeg våknet,  å måtte pirke i Pål Børge for å fortelle dette her.. Ser videre på mobilen hva klokken er å oppdager tidenes herligste snapp av en smilende gutt som nettopp hadde stått opp hos farmor og farfar. HERLIG! <3 Huff at det går an å drømme slike ting.. Heldigvis var han i trygge hender å storkoste seg 🙂 Nå er han trygt hjemme i sengen sin, og har forhåpentligvis litt mer koselige drømmer en hva jeg hadde i natt ^^

Håper dere har hatt en herlig helg, å litt bedre drømmer enn meg ^^ Nyt kvelden videre, og ha fredfull og god natt 🙂 <3 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon, tips og for å videre følge med på prosjektene ! <–

#gang #oppussing #hus #hjem #interiør 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg