FORBEREDELSER TIL BARNEBURSDAG

Da var det snart duket for 1 årsdag her i huset, å jeg er i gang med forberedelser og høster inspirasjon. Jeg skal servere både varmt og kaldt, søtt og salt 🙂 På menyen står god gammeldags pølse i brød/lompe med tilbehør, og kaker, snacks og frukt til kaffen etterpå. Om alle gjestene kommer som planlagt blir vi 21 en stk i stua vår. Dette blir gøy! 😀

 


 

 

 

// Servietter, sugerør, bånd, bokser fra søstrene grene // “Enjoy Little Things” fra Riviera Maison // 

 


 

Siden vi blir så mange er planen å lage til en buffet på kjøkkenet hvor gjestene kan forsyne seg selv. Jeg har funnet flere artige ting å gjøre med bland annet frukt på pinterest som jeg vil prøve meg på, å har massevis av planer for dekorering av bord og pynt. Selskapet blir neste lørdag, så jeg har enda god tid. Et fint avbrekk mellom malingstrøk og en deilig måte å slappe av på i kvilene til Aleksander, ved å drømme seg bort i selskapsforberedelser. 

Om litt har vi vært foreldre i et år,  det har vært en fantastisk reise og et eventyr av de sjeldne. Jeg gleder meg til mange fler, å er kjempe stolt av å få være en del av denne herlige lille familien <3 

#selskap #barneselskap #familieselskap #bursdag #barn #1år #hjem

 

4 kommentarer

Siste innlegg