SOM TO DRÅPER VANN <3

Klarer ikke å la være å dele litt med meg av disse guttene her 🙂 <3 

Som overskrifta sier er de nesten som to dråper vann. Nøyaktig 2 uker skiller dem i alder, å de har nesten vært like mye i nærheten av hverandre da di lå i magene til meg og søsteren min, som det di er nå. Som nyfødte hadde vi dem ofte sammen i det ene baby nestet, å de har virkelig vært tett på hverandre siden dag 1. 2 solstråler av noen luringer, som koser med hverandre og oser av glede hver gang de ser snurten av hverandre igjen. Det er tydelig at de allerede har tette bånd til hverandre, å jeg føler meg utrolig heldig som får oppleve noe så spesielt som dette.

 

 

 

 

 

 

” Dere fyller livene våre med kjærlighet, gleder og lærdom. Stoltere kunne vi ikke vært etter at vi fikk møte dere for første gang, å vi nyter hver en dag sammen med dere! Dere storkoser dere i hverandres selskap, og med andre barn dere møter. I det siste har dere også begynt å vise omsorg for hverandre, og får bare mer og mer glede av å leke sammen. Noen ganger ville dere nok hatt hver deres like ting, men om tingen er stor nok for begge, er det latter, glede og lek som gjelder. Vi er utrolig glade i dere, å dere har et hav av mennesker som føler det samme. Tenk at akkurat dere skulle fylle slutten av 2015, hele 2016 og resten av livene våre med så mye glede og gode minner! <3 Jeg håper dere vokser opp å skjønner hvor betydningsfulle dere er for oss, fordi ord kan ikke beskrive den kjærligheten å gleden vi får fra dere <3 Kjærlighet og omsorg kan dere aldri få for mye av, å vi skal iallfall gjøre alt vi kan for at dere skal føle dere verdifulle og elsket <3 “

 

#familie #barn #baby #kjærlighet #vennskap

4 kommentarer

Siste innlegg