DET BLIR SÅÅ FINT!

Gangen får mer og mer sitt bilde, og som et maleri blir det til for hver runde man går på det det med penselen.

 


 

Inneholder annonselink da noen av produktene til dette prosjektet er sponset. 

 

 

 


 

Trapp, lister og dører har fått 1 av 2 strøk med maling (viss man ser bort fra grunningen) og skal få sitt siste når alle vegger er malt ferdig. Rekkverkene kommer vi til å tA et strøk ekstra på , da de vil få mest tyn etterhvert som gangen blir brukt mer og mer. Taket er helt ferdig i de forskjellige etasjene. 

Fargen vi har valgt til vegg heter – Powder Rock ( S 1502-Y50R ) fra Nordsjö Professional. En tilsvarende type er også Nordsjö Easy2clean en jeg i hovedsak skulle ha, men av ukjente årsaker ble det denne i stedet. Besøk Nordsjö sin hjemmeside –> HER <–. Til dører, lister og trapp har vi brukt Nordsjö Ambience Superfinish i fargen – Modest White S0502-Y. Vi er veldig fornøyd med malingen, å føler også den har en helt spesiell dekkevne noe som er kjempe bra!! 

 

 

Trappen gikk bedre en forventet og da det er flere steder hvor det kan være problematisk å komme til med malerkost, fant PB ut at rulle fungerte supert! Dette har også spart veldig mye tid å ble kjempe pent! Vi har foresten brukt kost for å etter stryke dette strøket, og kommer til å gjøre akkurat det samme på strøk nr 2. Og igjen, hadde det gått mye tregere om man skulle brukt kost på alt sammen, alle strøkene. Dørene og var ypperlige for en liten rulle ^^ Et kjempe tips!

 

Forskjellen er ikke til å snakke om, da gangen ser mye penere ut nå selv om vi ikke er ferdige. Jeg er så utrolig spent på resultatet at dere aner det ikke!!!! Blir det slik som jeg har sett for meg i hode, eller blir dette helt på jordet ? Ut i fra planleggingen vår og hva jeg ser per i dag har jeg skikkelig troa på at dette blir kjempe fint! ^^ En drøm er i ferd med å bli virkelig, å vi er i ferd med å nå nok et mål om huset i drømmene våre <3 PB er tilbake i rollen som prosjektleder, og jeg tar i mot ordre. Hihi ^^ Han er utrolig flink, å det meste av æren for prosjektet er det han som kan ta på seg. Han er flink til å beregne tid, å planlegge hva vi skal gjøre de forskjellige dagene og sette mål. Når vi jobber sammen går som regel skravla i vei på meg, å når han jobber alene i enten gang eller garasje tror jeg han ser på det som litt kvalitetstid med seg selv også. Det fine er uansett at vi fungerer godt når vi også jobber sammen, å koser oss med det også^^ 

Håper dere har hatt en strålende dag, å en ellers fin helg! Dette var en liten oppdatering, så skrives vi igjen om litt <3

 

-> Følg gjerne bloggen på facebook for oppdateringer, inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! <-

 

 #nordsjömaling #nordsjö #oppussing #hus #hjem #interiør

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg