GAMMEL KLUT + BETONG = NYDELIG!


 

Titter en liten tur innom med dette tipset her! Visste du at en gammel klut eller håndkle som du egentlig hadde tenkt å kaste, kan bli til noe så vakkert som dette ? 

I forbindelse med det lokale julemarkedet synes jeg set er ekstra gøy å vise frem litt av hva –>De to bondesnuppene<– lager da jeg har litt forskjellig av dette hos oss også 🙂 Disse to vasene dere ser på kanten er laga av gamle kluter! Klutene er dyppa godt i betong, lagt over en aluminiumsboks, bøtte eller lignende, som igjen er hengt på en stokk / påle til tørk. Når dette tørker og blir snudd på hodet får det denne formen her . Kjempe pent spør du meg! 

 

Her bruker jeg kunstige blomster i den største vasen. Så lenge det er alu boks eller lignende i bunn går det helt fint å ha vann i uavhengig av hvilken type  sement blanding som er brukt. Disse vasene selges i forskjellige størrelser på markedet, og går an å bestille om man bor i nærheten. Da disse veier litt blir det veldig dyrt å sende. Man kan helt fint lage slike selv også, å jeg skriver gjerne et innlegg om fremgangsmåte med bilder en gang 🙂 Enten for meg selv eller sammen med Bondesnuppene ^^

Håper å se deg på markedet på søndag den 6.11 i Westernbyen på Ålgård!

Viss ikke, følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips ved å klikke her 🙂

Link til bondesnuppenes side i starten av innlegget. 

Ha en god dag 😀 <3

#interiør #hus #hjem #diy #betong 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg