RUFSETE HØST IDYLL!

Da jeg var ute i hagen og styra her forleden, fikk jeg det for meg å knipse litt bilder fra terrassen igjen med styling. Jeg synes i blant at det er gøy å sette litt ekstra fokus på utsikten utover det vakre og norske landskapet. Mange bryr seg ikke om utsikten i det hele tatt, men for oss har det alt å si på innredning og noe vi har mye glede av i hverdagen!

 


 

En bålpanne foran denne kosekroken, med kakao og skumring.. Åååh det ville vært som i et eventyr det..! Saueskinnet dere ser bruker jeg til mye, å det er faktisk eldre en meg.. Fra en sau på samme gården jeg vokste opp på, har det alltid følgt oss opp igjennom, å skapt mange koselige minner ^^ Et rufsete stykke minne og personlighet, rett og slett 🙂

 

 

Naturen er helt fantastisk! Tenk at vi er så heldige å få bo i et land med så mye natur, og ikke i en storby der man ser timesvis avsted med skyskrapere og betong klosser… Jeg vet hvor jeg trives best, å hva jeg vil ta barna mine mest ut i <3 Tenk å kunne få vokse opp med alt dette rundt seg 🙂 Å flytte fra gård til et byggefelt er en STOR kontrast i seg selv..  Men med natur så langt øyet kan se, litt grønt utenfor døra å boltre seg på, på egen tomt har sin egne sjarm det også. Det kan også sees på som en helt annen frihet igjen <3

 

Nyt kvelden alle sammen! Vi skrives snart <3

 

–> Ta gjerne en titt innom facebooksiden min for mer inspirasjon og tips <3 <–

 

 #interiør #eksteriør #høst #inspirasjon #inspo #hus #hjem 

2 kommentarer

Siste innlegg