KVELDSMYS FRA EN MYK HULE..


 

Hei lørdag! Titter innom med litt inspirasjon fra den lille hulen jeg holder til i, denne fine kvelden. Far i huset er på Reunion, å feirer hele 10 år siden han slutta på videregående. Aleksander sover søtt i sengen sin, å jeg benytter sjansen til å kose meg litt ekstra å bare slappe av i kveld ^^ Soverommet er en plass hvor roen virkelig kan senke seg om jeg trenger det. Med litt ekstra kos i form av levende lys, frisk duft og lun atmosfære kan det absolutt ikke bli bedre!

 


 

 


 

Jeg og lillegutt har vært på nok et julemarked i dag, mens PB har vært så flink å tatt siste rest av maling i gangen! Vi ligger kjempe godt an i forhold til planen vår, å skal begynne å tapetsere førstkommende mandagskveld. Herlighet som jeg gleder meg!! Drømmer meg litt bort her jeg ligger med innredningen… Jeg har flere planer, men vet også at et godt resultat tar tid, så her skal jeg ikke stresse meg ferdig. Julen er også like rundt hjørnet, så dilldall blir det nok av l!! 😀 Tørr jeg nevne at jeg hører litt på julemusikk her jeg ligger, mens jeg også har tyvstarta litt på pepperkakene … Thihi !! 

 

Da ønsker jeg dere en herlig kveld videre, og en riktig god lørdagsnatt! Her skal det planlegges og drømmes videre en liten stund til ^^ Lillegull i magen gir også godt med tegn i fra seg, så jeg koser mer virkelig alt jeg kan <3 Livet er herlig!!

#interiør #soverom #diy #sengegavl #oppussing #hus #hjem #julestemning

4 kommentarer

Siste innlegg