FREDAGSMYS…

Med kaffekoppen i ene hånda og macen i den andre nyter jeg noen minutters stillhet denne herlige formiddagen! PB er hjemme i pappaperm på fredagene, å nå ligger begge guttene nede å har seg en lur ^^ Vi skal en tur utover i dag å se litt på forskjellig til gangen, å jeg kan nesten ikke vente med å komme avgårde! Hihi.. 

 

 

I det siste har det vært veldig bånn gass med alt mulig, å jeg er veldig god på å lage meg massevis av planer når jeg er hjemme i permisjon.. Dagene er som regel fulle av noe å jeg er IKKE god på å si nei eller ta meg en rolig dag å slappe av på.. Hodet vil som regel mye mer en kroppen, å jeg vet også at Aleksander elsker å være ute på ting, besøk eller i åpen barnehage. Plutselig var jeg i 6. graviditetsmåned, å jeg merker på bekkenet at det raskere gir beskjed om det blir for mye.. Å det er ikke sen med å gi kraftig beskjed heller av og til..

 Det er veldig viktig for meg å fungere godt på jobb igjen nå når jeg snart skal tilbake en liten stund, å da krever det også at jeg lytter til kroppen å tar det med ro mellom slagene. Nå har jeg endelig satt foten litt ned med å klare å si litt nei til ting, å være enda mer fokusert på å ta lytte å ta hensyn der jeg må. Jeg gjør heller litt der jeg vanligvis ville gjort mye, å merker stor gevinst av det i lengden 😀 Så dette har jeg virkelig troa på ^^ Målet er også å slippe å dra frem krykkene denne gangen, så det er en motivasjon i seg selv for å prøve å puste litt ekstra ^^ Ellers er alt bare supert, å formen kjempe god ellers! 😀 Til tross for bekkenplager tror jeg at jeg kan si meg veldig heldig til nå med å ha sluppet unna masse av de “vanlige” symptomene man ofte hører om.

 

 

Tiden går fort i godt lag, å jeg hadde nesten glemt at gåstolen ikke trengs lengre! Den er nå pakka bort på loftet å står klar til neste mann da Aleksander bare vil gå rundt nå ^^ Her ser dere forressten noen av de søte små fargeklattene hjemme hos oss ^^ 

 

 

Har jeg nevnt at jeg har begynt å dra frem litt jul også ? Ute holder jeg på å pynte litt kranser innimellom, og har kjøpt 2 fine busker til hver side av døren som snart skal få sine små søte lys. Det å gå ute på kvelden å se alle de vakre lysene rundt er bare helt herlig! Dere skal få fremgangsmåte på enkelt å lage kranser selv, å noen lure tips^^ Men som sakt tar det litt lenger tid nå en vanlig med å nå over alt 🙂 

Nå syns jeg at jeg hører noen lyder nede, så det er nok ikke lenge før vi skal ta avsted 🙂 Ønsker dere en helt fantastisk fredag alle sammen, å nyt at det snart er helg ^^

 

#fredag #interiør #hus #hjem #stue #rivieramaison #roser rotting #kurv #detaljer #barn #baby #gravid

 

4 kommentarer

Siste innlegg