DU GRØNNE GLITRENDE..

GOSH !! Når man sanker inspirasjon og drømmer seg bort på pinterest ja da går tiden fort! Er det mulig at det finnes så mye vakkert der ute, å jeg fatter ikke at det går an å være så flink til å pynte som de som har pynta disse trærne her! 😀 ( Finner dessverre ikke opphavet til disse vakre bildene, men si gjerne fra om dere vet hvem som skal ha kreditering. ) 

 

 

 

 

I år vil jeg lage tidenes jul her i Kvitlyngveien, å har tenkt å prøve meg med litt rødt også viss jeg får det til… Men først og fremst blir det litt som dette når det gjelder farger, som dere har sett litt av allerede. Det er gøy å eksprimentere å jeg synes mye rød julepynt kan være vakkert, det er bare det at jeg sliter med å få det til hos meg selv.. Juletre er absolutt vakrest når det er ekte, men det som er GENIALT med kunstige er at man starte enda tidligere å ta det frem å la det så hele julen uten å bli gal av alle barnålene.. Perfekt for allergikere og eldre også. Vil man ha lukten kan man heller pynte med granbar rundt om i vaser som man enklere kan bytte ut ved behov. 

Nei dette er en vakker tid dere, å jeg elsker den!!!! Hva er tradisjonen deres når det gjelder juletre, å hvilke farger bruker dere mest denne tiden ?

#jul #juletre #julepynt #julestemning #desember #inspirasjon #hus #hjem #interiør 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg