PLUTSELIG BLE GANGEN TIL!

Annonse


 

Er det lov å være en liten smule stolt over dette ? 🙂 Vi har kommet veldig langt, å forstår det ikke helt selv. 5. juli 2015 låste vi opp døren i huset vårt for første gang, å etter dette starta vi prosessen om å gjøre det helt til vårt eget. Det å se drømmer bli til virkelighet det er stort i seg selv ^^

 

 

 

I går kveld hang PB opp lysekrona, å den passet helt perfekt!!! Den gjorde så mye med gangen, å er virkelig krona på verket! Veggene fikk plutselig litt mer liv å rommet virka enda større. Jeg hadde selvfølgelig glemt helt å handle inn lyspærer, å siden jeg ikke klarte å vente til mandag tok jeg de 6 pærene fra lampene i stua.. Det forklarer hvorfor det mangler 2 ^^

 

​Før :


 

Nå :
 

 

 

 

Fargen på veggene heter “Powder Rock S1502-Y50R”, fra >Nordsjö<. Ikke for varm og ikke alt for kald. På lister, dører og trapp er det blitt brukt “Modest White S0502-Y”. Kjempe fornøyd med fargen, å en jeg trykt kan anbefale om du leter etter noe enkelt og nøytralt. Sammen med Lexington tapeten “DAN” fra >Borge<, blir dette en klassisk og tidløs kombinasjon. Nøyaktig hva jeg var på utkikk etter, å noe jeg vet vi vil trives med. Gulv, tapet og maling grundig detaljert >HER<. Synes du fargen virker intressang eller kunne tenke deg råd og veiledning vil jeg anbefale å ta kontakt med >Interiørfaghuset T. Lund< . Her møter du veldig hyggelige folk med den kompetansen du trenger.  De er også forhandlere av både Borges tapeter og maling fra Nordsjö. 

 

 

Jeg bare måtte ha meg en kiste til, for å ha i gangen som dere ser… Helt forelska i disse rotting kistene å har plutselig 3 stykker som alle blir godt brukt rundt omkring i huset. Jeg nevnte vi skulle på IKEA her om dagen, å jeg fikk notert meg flere ting jeg kunne tenke meg å har tatt masse mål. For å være helt sikker dro jeg ikke hjem med annet en kista og litt lys til gangen, da jeg vil se litt til andre steder også. Når det gjelder møbler tar jeg aldri for meg spontan kjøp, da jeg har troa på et best mulig resultat om man virkelig vet hva man vil ha. Men bare vent å se, snart blir det ting her også ^^ Jeg vil at alt skal harmonere å passe sammen med hverandre, samtidig som det er gøy å være litt sprelsk innimellom. Dette blir spennende, å jeg storkoser meg !!!

 


 

Jeg vet ikke hvor mange ganger i løpet av helgen hvor jeg har tatt meg en tur ut i gangen bare for å se.. Klarer nesten ikke vente med å style, knipse bilder og bare kose meg! Vi nyter det begge to, å gleder oss til å se de siste brikkene falle på plass ^^ En gang er ikke bare et første inntrykk, men også har det en ytterdør som er døren til fremtiden, enten om du går inn eller ut av den <3

Ha en herlig natt folkens, det skal iallfall jeg ha <3 

 

#nordsjönorge #nordjömaling #borgetapet #interiørfaghuset #interiør #hus #hjem #oppussing 

 

12 kommentarer

Siste innlegg