RØD ELLER HVIT JUL?

Jul og farger er for mange en evig diskusjon. Hvorfor ikke bare glede seg over at andre har en annen smak en en selv ? Personlig foretrekker jeg mest hvitt og sølv også til jul å synes det er gøy at det har kommet massevis av alternativer for oss som ikke er alt for glad i masse forskjellige farger hjemme. Det betyr ikke at jeg ikke synes det kan være kjempe lekkert hos andre ^^ 

 

 

 

Er enig i at rødt hører julen til. Ikke bare er det en varm og god farge, det er også kjærlighetens farge som for meg er det aller viktigste denne tiden. Kos med familien og de man er glad i <3 Det handler om å bry seg, og gleden med å gi enten det er av kjærlighet, tjenester eller andre ting man vet noen vil bli skikkelig glad for. Det er også en tid for omtanke, å rødt kan for eksempel være som et koselig symbol på disse tingene.

 

 

 

 


 

Mørk rød som dette har jeg begynt å få skikkelig sansen for! Å det er stor fare for at det titter frem mer av denne fargen utover desember også 😀 Det viser godt igjen i et ellers fargeløst hjem som mitt, men som jeg bruker å si så er det desto enklere å dæsje på med litt fargeklatter når jeg har et nøytralt lerret å jobbe med ^^ Når hele huset er hobbyen din, da er pynte måneder som dette virkelig morsomme å leke seg i 😀 Elsker å se hvordan andre har pynta til jul, samme hvilken stil og smak 🙂

Hvordan pynter dere ? Nyt at det er desember folkens, og ikke minst at det bare er 11 dager igjen til jul <3

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook for tips og inspirasjon fra hjemmet vårt <-

 

#jul #juletid #desember #julepynt #interiør #detaljer #hus #hjem

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal henge seg opp i hvordan andre vil ha det hjemme hos seg? Det viktigste er jo at man selv syns det er slik en vil 🙂
      Jeg syns du har et flott julehus – og hus! Jeg syns også det er voldsomt delikat med et hvitt julehus og har hatt mest av det, men idag har det jaggu sneket seg inn noen dyp-røde julekuler på juletreet 😉 hehe.. Jeg merker at jeg rett og slett ikke greier å ha jul uten noe rødt. Men helt enig med deg at det er den dype mørke rødfargen som er nydelig. Blir nok mer og mer av den her hos meg i alle fall 😀

    2. Lene: Heisann å for en koselig kommentar fra deg ! 🙂 Beklager så mye for så sent svar på denne fine 🙂

      Julen handler om kjærlighet og kjærlighet har fargen rødt. Den dype rødfargen som du også liker er bare kjempe lekker! 😀 Dessverre må jeg nok prøve meg litt frem med denne fargen, da jeg synes det er litt vanskelig. Kjempe vakkert hos andre, men har ikke helt funnet roen her enda. Kanskje til neste år at det blir enda mer rødt hos meg også 😀

      Ha en super start på nytt år, å en god kveld videre 🙂

Siste innlegg