EN HELT VANLIG ONSDAG.. ELLER?

God dag alle sammen, renner dere bort av dette regnet, eller har dere tatt frem snorkelutstyret ? Her er det skikkelig høstvær, å jeg føler virkelig at høsten skal vise seg fra sin rette side nå som vi i morgen starter på vinter månedene ^^

 

 

 

 

Med fyr i ovnen og beina høyt i sofaen har jeg meg noen minutter mens lillegutt hviler ^^ I dag har vi hatt kjempe koselig besøk av en hyggelig dame jeg kjenner å prinsessa hennes som er på samme alder som Aleksander. Veldig hyggelig, å full rulle med lek på gulvet 🙂 Om en uke er jeg tilbake på jobb igjen, å prøver å nyte tiden sammen med han så godt som jeg kan 🙂

 

 

 

Månedene har gått ekstremt fort, å jeg klarer nesten ikke å forstå at det er over 1 år siden jeg gikk ut i permisjon!! Det føltes så lenge, å plutselig var jeg ved veis ende.. Gleder meg masse til å treffe alle de hyggelige kolegaene mine igjen, å ha en liten tur tilbake før det bærer ut i runde nr 2. Thihi.. Jeg er i dag 25 uker på vei, å i uke 38 fikk jeg Aleksander.. Helt vilt at jeg er så nærme! Graviditeten føles nesten ikke ekte ut så raskt det går, men nå får jeg samtidig masse bekreftelse fra lillegull hver eneste dag 🙂 Blæra mi fungerer som en trampoline, å ofte kan jeg se at hele magen beveger seg i alle retninger 🙂 Tenk at det er en sprell levende baby på snart 1 kg der inne!! Det er magisk det <3

 

 

 

Leker og moro hører med! Selvom jeg elsker å strigle huset mellom hviler og på kveldene, er det absolutt ikke forbudt med lek i huset å en mor som også kan legge seg litt på sofaen uten å bare gå å rydde 🙂 Rotet kommer først når vi lar det være slik hele døgnet å aldri rydder opp igjen.. For meg har faktisk rydding og vasking fungert som terapi for mye, å jeg elsker følelsen av orden. Det å stå opp til et ryddig hjem, og også ha som vane å legge seg når ikke alt står på hodet det gjør iallfall min hverdag enda bedre, å enda lettere å holde det ryddig på det gjevne 🙂 Jeg er ikke av dem som liker skippertak, å synes det fungerer bedre med litt og litt ^^ Jepp det hender jeg har stresset over det også, men da har det alltid vært en helt annen grunn som har starta det, å jeg har blitt bedre på dette 🙂 Så helt overkill er jeg ikke ^^

 

 

 

Om ikke lenge kommer PB hjem, å i blant synes jeg det er kos å dille hverdagsmiddagen til litt ekstra. Hvorfor skal det bare pyntes på tallerknene til selskap og fest ? ^^ Jeg virkelig storkoser meg når jeg diller i vei, å kobler litt ut på den måten 😀 I dag er det god gammeldags kjøttkake middag på menyen. Snadder!!

 

 

 

Ellers går som sakt ukene fortere en noen gang, å tiden frem mot jul kommer til å fly! Jeg skal snart vise dere hva jeg tenker å ha i gangen i første omgang, å gi dere gode tips for å få det lekkert på en rimelig måte 🙂 PB er i full sving med trappetrinna ^^ Det er mye gøy i vente på alle områder, å jeg er så evig takknemlig for dette fantastiske jeg er en del av hver eneste dag <3 Husk allikevel at livet ikke er perfekt for noen, men at det er de gode dagene virkelig er verdt å ta vare på <3

 

 

( NB: Vet ikke hva som skjedde, men dette innlegget skulle vært publisert i 2 tiden, å har ikke klart å laste seg opp før nå)

Ha en fin ettermiddag/kveld folkens! Å nyt denne siste Novemberdagen i 2016! 😀

#hverdag #utenfilter 3gravid #familie #mamma #hus #hjem #interiør

4 kommentarer

Siste innlegg