2. ADVENT

Da var vi hallveis dere, å hadde plutselig 2 brennende lys på staken vår 🙂 Er dere godt i gang med månedensforberedelser eller ?  Mens PB er hos en kompis å ser fotballkamp, har jeg og Aleksander kost oss i sofakroken med koselige barnesanger på skjermen, å tenning av lys nr 2 før leggetid. Superfin avslutning på en ellers veldig fin helg! ^^ 

 


 

 

 


 

Ellers her i huset har GANG vært prioriteringen i helgen, som også har vært en stor del av hverdagen som dere vet, siden oktober. Vi har dessverre ikke fått blitt ferdig med absolutt alt til desember som var planen, men nå er det kun noen få trinn å ellers småpirk igjen. (Les og se mer av prosjektet HER)

Vi var på IKEA i går å handla noen greier, å jeg har starta på innredningen. Vi må bo oss til her også, så det tar nok en liten stund til jeg føler meg helt ferdig med detaljer. Men! Dere skal få se masse før den tid, å det er vel en del av det å bo seg til, med å finne ut hvordan man vil endelig vil ha det. Jeg fant også noen kjempe søte og veldig julete putetrekk jeg tok med meg hjem, litt kunstig grønt og noen rålekre rammer på FEEL ^^ 1 av rammene er godt på plass allerede, å dere skal straks få en titt!

 

 


 

Ønsker dere en kjempe fin søndagskveld, og en fin avslutning på helgen <3 Mens jeg sitter å avslutter innlegget kom PB hjem igjen, å det blir sofakroken med han her resten av kvelden ^^ Kos dere! Tenk at det bare er 20 dager igjen til jul!! 😀

 

” Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede. De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. “

 

> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips <

 

#hus #hjem #stue #advent #blogg #jul #julestemning #juletre #familie #barn
 

2 kommentarer

Siste innlegg