KLASSISK OG TIDLØS…

 

Inneholder Annonse


 

Klassisk og tidløs er 2 stikkord jeg hele tiden har i bakhodet når det gjelder hjemmet vårt, å kan vel kalle det en slags tråd. Det er ikke typisk meg å være veldig skiftende når det gjelder stil. Å jobbe mot noe skikkelig gjennomført er noe som har vært planen hele veien, og noe som har vært drømmen om et hjem så lenge jeg kan huske. Og ikke minst ER en drøm og et mål. Alt tar tid, å det at man hver dag vandrer sakte men sikkert mot et fjernt mål er litt av hele moroa. Det dukker opp så mye spennende på veien, men for meg er det viktig å ikke spore helt av! Noen mener nok det kan være litt kjedelig, men da er heller ikke bloggen noe for dem ^^ Min stil og smak er et resultat av hva jeg liker og trives best med rundt meg 🙂

 

 

– Moter er spennende å jeg liker å følge med. Men! Det er ikke alt jeg lar bli med meg hjem ^^ Jeg lar meg ikke styre, men jeg elsker å la meg inspirere. 

FØR :

 

 

Er det bare meg eller er det litt forskjell her ? 🙂 Hele gangen var prega av furu og enda varmere farger før, men har fått sin rette og lyse atmosfære nå.

Veggfarge  : Powder Rock.  Listværk og dører : Modest White fra Nordsjö. 

Tapet : Lexington DAN 1973 fra Borge.

Forhandler av disse produktene : Interiørfaghuset T. Lund 

 

Steg for steg bilder gjennom hele prosessen med legging og kapping av laminat, lister osv til trappen kommer i et eget innlegg, samt maling og tapet valg. 

 

 


 

 


 

Vi har valgt IKEA`S *BISSA* skoskap til oppbevaring av diverse yttertøy til lille, og ellers skjerf og votter osv foreløpig. Utenfor gjestebadet ser vi for oss et stort garderobeskap etterhvert, å sko skapene vil byttes ut med penere skjenk/kommode med tiden. Til høyre for ytterdøra har vi et stort skap til å ha jakker og sko i, som er bygd inn i veggen. Vi slipper dermed å ha massevis av jakker å sko synlige i gangen til alle døgnets tider. Lett tilgjengelige, samtidig lett usynlige 😀 Sko skapa er en veldig praktisk og billig løsning til kun 229kr pr stk. Til å pimpe dem litt opp med er planen å ha RM håndtakene på bildet over. I kjelleren har vi en ekstra inngang med massevis av oppbevaring for sko og yttertøy vi kan sette bort alt etter hvilken sesong det er. Når barna blir større og skal inn og ut med dresser og regntøy vil nok den inngangen bli mye brukt 🙂

 

 

 Dette var gangen vår så langt, nesten helt i mål! 8 trappetrinn gjenstår, fuging mellom laminat og lister og alu listing i overgangen fra trapp til gulv. Som dere ser har ikke fingrene mine klart å holde seg unna med å dille det litt til her ute med julepynt enda.. En firkanta ramme i akkurat samme serie som den utenfor stuedøren, skal opp ved ytterdøren. Bilder skal fylles inn, å store glamourøse speil skal opp ^^ Jeg har blitt kjempe glad i gangen allerede, å vet nesten ikke enda om det er sant at den er vår 😀 En drøm som var så fjern, er plutselig blitt til virkelighet <3 Noen reiser til syden for feriepengene sine, vi investerer i hus, hjem og drømmer ^^

Ønsker dere en fin kveld kjære lesere <3

> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt HER <

 

#inspirasjon #oppussing #hus #husdrømmen #interiør #gang #rivieramaison #klassisk #tidløst #stil #drøm #hjem #jul #girlander

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg