ENKLE DEKORTIPS I EN SVIBLENDE FIN FØRJULSTID!

Ny uke, nye muligheter! Vel, jeg vet det er tirsdag, men siden jeg hadde min første arbeidsdag på jobb igjen i dag føler jeg på en måte det er ukestart likevel ^^

Legger ved litt sviblende stue inspirasjon fra min enkle julepynta sofakrok. Jeg har foressten blitt helt forelsket i svibler i år, å tror jeg må mekke meg flere dekorasjoner før jul også. De er så elegante når de spretter ut, å fyller rommet med en lun og behagelig duft ^^

 

 

 

 

Jeg syntes alle de mørke grå putetrekka jeg hadde ble så dystre og kjedelige, å jeg savna det beige.. Plutselig kom jeg over noen lysere i et linstoff på IKEA. Trekka med striper og “krans” er også fra IKEA og koster bare 49kr stk.  Når jeg tenker meg om er både stuebordet, pleddet, gyngestolen og kurvene under også fra IKEA, så plutselig ble dette rene IKEA hjørnet i stuen med Riviera Maison detaljer fra Lene interiør og Svibler fra Mester grønn.

 

 

Ellers var det deilig å være tilbake på jobb igjen! Med så koselige kollegaer er det en helt fantastisk plass å være, og ikke minst på en arbeidsplass hvor det skjer mye spennende. Les mer om hva jeg egentlig jobber med > HER < Det er langt utenfor interiørets fagfelt iallfall , men en fremtidsretta og lærerik en er sikkert og visst ^^ Legger også ved link til *sviblende enkle* tips når det gjelder dekorasjoner til jul ^^ Disse kosta meg kun 10 kr stk, da jeg brukte mye man kan finne hjemme og/eller ute. Sjekk ut dette > HER < Kjempe gøy å glede noen man er glad i med slike ^^ Det er ikke så mye som skal til, å små ting varmer så ekstremt mye 🙂

 

 

Når er det straks tid for å krype under en myk og god dyne, og være klar for en ny arbeidsdag i morgen! Mens jeg sitter her å blogger, har jeg sett nyeste episode av snøfall på nrk nett tv. Fy søren for en søt og koselig serie !!! <3 Vet ikke om det er fordi jeg er proppa full i graviditetshormoner, men jeg må innrømme at jeg har felt noen tårer i denne serien til nå 🙂 Så utrolig herlig <3 Har du ikke sett den må du absolutt gi den en sjanse! Herlighet sier jeg bare ^^ 

 

 

God natt alle dere søte og snille lesere!! Dere aner ikke hvor koselig det er å dele ting med dere på bloggen, når jeg får så mye koselig og fin respons tilbake 🙂 Det gir meg bare motivasjon til å fortsette å dele med dere, å gi gjerne tilbakemeldinger om det er noe dere vil vite/se mer av ^^ Så ser jeg hva jeg får til 🙂 Tenk at det bare er 18 dager igjen til jul <3

Nattinatt <3

 

> Følg meg gjerne på facebook for DIY, tips og inspirasjon fra hjemmet vårt her i kvitlyngveien <

 

 #hus #hjem #interiør #styling #stue #rivieramaison #jul #førjulstid 

4 kommentarer

Siste innlegg