EN DRØMMEREISE, SOM SÅVIDT HAR BEGYNT!

Fra den dagen vi fikk nøkklene til huset vårt i hendene har det vært en reise uten sidestykke <3 Jeg vil gjerne ta dere med gjennom rommene, på en liten reise her på bloggen ^^ Gjør dere klar for MASSE bilder og inspirasjon gjennom året!

 


 

 Man kan drømme om mye rart som barn. Men en av de største drømmene jeg har båret tettest til hjerte var drømmen om et eget hus, hage og en koselig liten familie innenfor veggene. Man kan vel på en måte kalle det for drømmen om dukkehuset jeg aldri fikk, men som jeg jobbet mot å skaffe meg i et større og virkelig format.  I fjor flytta vi inn her å har allerede gjort store deler av huset til vårt eget. Like etter ble vi 3, å til våren blir vi en familie på 4. 

Ute :

 

 

 


 

Hovedbad :

 

Gjestetoalett : 

 

Stue :

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

Jeg tror ikke drømmehuset kan kjøpes for penger. Det må skapes over tid for å få det slik man selv ønsker det. Sammen med min lille familie er vi på god vei til å skape det vi mener er et drømmehjem for oss 😀 ” Her skal vi bygge å her skal vi bo er det noe som heter ” å sammen med minner, kjærlighet og opplevelser gleder jeg meg til å videre være en del av denne “drømmereisen” som jeg bruker å kalle det ^^

Vaskerom :

 

 

Barnerom : 

 

 

Hjemmesydd sengtøy med stjerner <3 

 

 

 

Master Bedroom med hjemmelaga sengegavl som kronen på verket. Vil foressten anbefale å gjøre slike ting sammen i forholdet! Vi hadde det iallfall kjempe gøy da vi laget denne! 😀 :
 

 

 


 

Dette soverommet før.. :

 

Loftstue :

 


 

Kjøkken : 

 


 

Vårt siste å aller kjæreste prosjekt : GANGEN!!!!

 

 

 


 

Før :


 

Jeg vil takke dere så uendelig mye alle sammen for de koselige kommentarene dere legger igjen her inne!! Kjempe gøy at det er så mange som deler samme interesse om hus og hjem, eller som kanskje synes det er spennende å titte innom hva som skjer her i huset i ny og ne. 

 

Jeg starta denne bloggen for å kose meg med lidenskapen min på et litt annet plan en før.. Vipps var det veldig mange så begynte å se interesse for dette noe jeg aldri hadde trodd var mulig! Alt det koselige dere skriver til meg gir meg så mye, å jeg føler dere har blitt en del av hverdagen min 🙂 Fremover ventes et nytt år, med nye muligheter og et hav av inspirasjon! Et lite barn skal tas i mot, å jeg gleder meg så enormt mye til å se hva denne reisen bringer oss videre 🙂

 


 

Dere er velkommne til å fortsette å følge med, å jeg skal dele med meg så godt det lar seg gjøre. Tenk at jeg er så heldig å få leve ut drømmer sammen med disse to, og snart en til ? Det er utrolig verdifullt! For å skape drømmehjemmet er de absolutte viktigste ingrediensene : minner, glede og kjerlighet! Erfaringer, på godt og vont og opplevelser.. Jeg er klar, å sammen skal vi gjøre dette i Kvitlyngveien ^^ 

Kom gjerne med innspill ! <3  Tusen takk folkens! Det er så givende å positivt å ha dere med på veien 😀

– Dere skulle fått en kjempe god å varm klem alle sammen!! Hihi ^^

– Marie 

 

-> Følg gjerne bloggen på facebook for oppdateringer, tips og inspirasjon! <-

 

#hus #hjem #interiør #oppussing 

12 kommentarer

Siste innlegg