DEKK DITT BORD TIL JUL <3

Noe av det beste jeg vet med julepynting og dekor er alle de vakre julepynta spisestuene <3 Med eller uten farger, glamour, natur, enkelt og luxeriøst. Ingen pynta julebord er stygge, å det er ikke alltid hva man pynter bordet med som gjør det pent, men hva man legger i det som gjør det sjarmerende og vakkert. Noen liker bordet fult i mat, og full respekt for det 🙂 Jeg liker bordet fult i pynt, å muligheten til å heller hente seg mat selv på et eget bord eller kjøkkenet rett innenfor spisestuen 🙂

 

 

I år som i fjor skal vi feire nyttår her, sammen med 2 andre par. Jeg vil lage tidenes nyttårsbord, å har absolutt ikke tenkt å spare på krutt, glitter og blomster! I romjulen blir det også litt kos rundt dette bordet, så dere må nok kanskje vente til dette før dere ser et stort dekka bord hos oss i år. Elsker å style opp fest bord kun for kosen sin del også, men i år har jeg mått gjøre det beste utav det da det har vært så veldig mye forskjellig å henge fingrene i 🙂 
 

 

En liten sløyfe om du har hank på stolen, eller en julekule med litt grønt hengende gjør så mye! 😀

 

 

 

 

Tror ikke jeg kan få nok av svibler i år.. Har bytta de ut flere ganger i dekorasjonene mine allerede, å ELSKER den myke og lune duften de gir når de spretter ut ^^ For ikke å snakke om det synet de er for øynene! 😀

Husker dere bordet jeg pynta med pynt laga av mor og venninnen hennes ? ^^ Maken til mer personlig å koselig pynt skal man lete lenge etter! Trærne er fjær limt på kjegler, festa på en gren som er støpt i betong. Den runde skålen er støpt og malt. Glassene er støpt, og disse er fra bryllupet til mor da de støpte et hver til alle gjestene med navn på, som også fungerte som bordkort. Snakk om kreativitet! De små oppkappa kvistene på bordet var det PB som var så snill å lage til meg på bestilling i høst 😀 

 

 

Har dere begynt å tenke på hvordan dere vil ha julebordet deres ? ^^ Her var iallfall litt inspirasjon fra meg i kveld 🙂 Tenk at det bare er dager igjen til jul!! Nyt tiden dere, å husk å puste nå de siste dagene! Hihi ^^

> Følg gjerne bloggen min på facebook for tips, råd og inspirasjon fra hjemmet vårt! <

 

#hus #hjem #jul #inspirasjon #borddekking #interiør #tips #styling

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg