IKKE ALLE KJØPER JULEGAVE TIL MAGEN SIN..

Noen dager klarer man bare ikke å gå forbi noe man ser uten å angre å gå tilbake, å i dag var absolutt en slik dag.. Man bare mååå ha det! Jeg kan med hånden på hjerte si at vi ikke overdriver kles handling her i huset verken til oss selv eller guttungen. Når jeg hører folk si at de ikke fikk brukt halvparten av klærne de hadde til babyen sin, kjenner jeg meg ikke igjen å kan med god samvittighet si at jeg har brukt alt veldig godt.

 

 

 

Var ikke dette bare mega søtt ? 😀 Siden vi velger å ikke vite kjønnet denne gangen hadde jeg lyst å kjøpe noe til både gutt og jente. Blir det gutt har vi allerede klærne etter storebror, og blir det jente hadde jeg masse nøytralt til han som passer begge ^^ Men det er gøy å kjøpe bittelitt nytt likevel, å dette var jo ikke til å gå forbi! Om jeg ser bort i fra et par sokker er dette alt jeg har kjøpt til mageboeren til nå, 7 måneder på vei ^^ 

 


 

Den vordende storebror får også litt nytt i denne julegaven, og om det viser seg å være en lillebror som titter frem i mars, tror jeg det er to brødre som vil bli litt av noen sjarmører i disse buksene 😀 

 

 

Det må jammen være mange år siden, å jeg husker ikke når jeg kjøpte meg noen nye klær å ha til jul. Egentlig er det dumt å kjøpe klær når en er gravid, men siden jeg normaltsett ikke liker så godt å gå med helt klistra klær, å ikke har gått opp noe i svangerskapet, tok jeg sjangsen på å snope meg en ny genser 😀 I dette svangerskapet og i sist kunne bruke alle klærne mine helt ut uten problem, utenom buksene da man kommer til et punkt hvor det er ubehagelig at buksen stopper under navlen.. Selve juleantrekket mitt blir nok noe gammelt, men denne kan være veldig fin ellers både i selskap eller litt penere hverdags ^^

 

Gleder meg ekstra mye til denne julen her, da det er Aleksanders første “våkne” jul. I fjor sov han bare i kurven sin, og var ikke 2 måneder en gang. I år ser jeg for meg at han kommer til å kose seg med alt papiret, papp esker, leker og plutselig bli kjempe trøtt ! Hihi.. Dette er bare helt spesielt å jeg føler nesten jeg blir dratt tilbake til da jeg var liten selv, med nye forventninger og gleder etter hvert år som de små blir større <3 Det er mye gøy i vente å jeg føler meg ekstremt rik som faktisk kan glede meg til en jul sammen med familiene våre å de vi er så utrolig glade i <3

Det er ikke en selvfølge for alle at julen er noe positivt, å desto viktigere er det å være takknemlig over det vi har å dele den gleden med de rundt oss! 🙂 <3

-> Følg gjerne bloggen min på facebook HER, for inspirasjon og diy tips fra hjemmet vårt! <-
 

2 kommentarer

Siste innlegg