NÅR JULEFREDEN SENKER SEG <3

Et hav av forventninger for liten og stor…. En kanskje lettere stresset far og mor.. Med en julekveld rundt hjørnet, for søster og for bror lar vi juleroen senke seg med ønske om fred på denne jord <3 ( Det er iallfall lov å ønske seg hva man vil <3  )

 For å sitere meg fra i fjor : Noen er ikke ferdig med julehandelen, noen styrer med klær og mat for morgendagen, å noen vil aldri komme skikkelig i havn… De små og ekstra forventningsfulle vil ligge lenge oppe ikveld å tenke på den store morgendagen.. 

 

 

Jeg er endelig i havn, å håper også dere nyter kvelden nå og er så klare dere kan for morgendagen. Julen skal jo være gøy! 😀 😀 

 

 

Ellers er jeg 28+2 uker i dag, å synes julen bare er enda litt mer magisk med en mage full av liv i år, mens et annet ler, smiler og herjer rundt på gulvet sammen med søskenbarnet sitt ^^ Er det ikke fantastisk! ? Føler nesten jeg kan spole tilbake til min egen barndom, da jeg for hvert år fremover kommer til å få se barnegleder, forventninger og en helt spesiell spenning i disse barneøynene igjen <3 

 


 

 

 


 

Jeg ønsker å gi fra meg gode tradisjoner med sunne verdier. Og kommer til å sette fokus på takknemlighet og en forståelse for hvor heldige vi er som har disse mulighetene for flotte juletradisjoner i livene våre. Det er ikke en selvfølge, å jeg tror barn har godt av å bli lært at ikke alle er like heldige der ute. Det handler ikke om hvem som får mest leker, det dyreste pc spillet eller den nyeste mobilen. Julen handler om å glede andre, ta vare på og spre varme rundt oss. Det handler ikke om hva man får eller hvor mye man gir.. Men tanken bak å gjøre noe fint for de man er glad i som betyr mest <3

 

Nå ligger jeg godt plantet mellom sofaputene mine, å ser på noen av de aller søteste jeg vet om! Nemlig gjengen i Tangerudbakken og julekonserten deres  ( Tv Norge nå ) <3 Jeg har ikke noen planer om å flytte meg, å skal kun NYTE julefreden og lade opp batteriene til enda mer kos i morgen 🙂 Føler meg utrolig heldig, å er veldig takknemlig! 

 

 

Ha en fantastisk kveld du også! <3 Tenk at det bare er noen timer igjen til jul!! <3

 

-> Følg gjerne bloggen på facebook for tips og inspirasjon fra hjemmet vårt <-

 

0 kommentarer

Siste innlegg