EN STILBEVISST OLDEMOR!

Hei igjen folkens! Tidligere i dag hadde jeg en koselig liten jule lunch hos farmor og farfar. Jeg er bare nøtt å vise dere juletreet deres, da jeg syntes det var så utrolig koselig og fint pyntet!

 

 

Farmor har god smak, og liker at ting ser bra ut. Til tidligere bondekone å være kan jeg med hånden på hjerte si at det ikke var noe typisk gårdshus hos henne ^^ En dame som er kjempe flink å ha ting på stell, å fjøslukta klarte hun utrolig nok å holde til fjøset 🙂 Til tross for masse arbeidskarer og barn inn og ut dørene. 

 

Hun vet hva som passer sammen å pynter etter sesongene. Veldig pent og elegant !! Man kan se at interiør interesse ikke bare går tilbake i en generasjon i familien vår 🙂 Aleksanders oldemor nr 2, min mormor er også kjempe flink på dette området, å har øyne for det som er vakkert. Håper jeg kan ta dere med en liten runde blant noe av det vakre som befinner seg hos henne og en gang <3 
 

 

2 kommentarer

Siste innlegg