FÅR DEN IKKE UT AV HODET.. HVA TROR DERE?

Inneholder annonse


 

God kveld alle sammen! Som dere vet liker jeg å bruke god tid på innredning for å være helt sikker på kjøp og valg rundt dette. En annen ting som er til stor fordel med ikke å bare kaste seg ut i noe er at resultatet blir vakrere, med sjanse for å ikke gå så fort lei. 

 

 

 

Vi har hatt lyst på noe med mulighet for å kunne sette seg ned på i gangen, men har liksom ikke funnet “det rette” enda. Det handler også om pris, noe som varierer enormt. Jeg hadde egentlig bestemt meg for en rund skammel i Riviera Maison, men så dukka denne hos ellos opp! Under halvparten av prisen, litt større og faktisk syns jeg den bare var enda vakrere 😀 Helt perfekt, å nå ventes den hjem i morgen ettermiddag. 

Skammelen HER og stolen fins HER

 


 

Etter å ha vært veldig i tenkeboksen, vil jeg også bestille stolen som hører til. Vi har sett på mye forskjellig, å tror at denne kan egne seg godt for det vi vil bruke den til. Et veldig pent interiør i seg selv er det også. Det blir en gangstol og en “amme stol” den perioden det varer. Blir det for det meste flasker som sist kan den være like god på natten til det også 🙂 En stol utenfor soverom og bad, tror jeg vil bli kjempe bra! 😀 (Bildene lyver litt på størrelsen her, da gangen nede er mye mer romslig en det bildene gir utrykk for.)

Hva tror dere ? ^^

Jeg er så spent på skammelen når den kommer i morgen !!! 😀 

#interiør #ellos #hjem

2 kommentarer

Siste innlegg