DA VAR JULEN PÅ VEI UT!

 

Plutselig var julen på vei ut igjen.. Til tross for at jeg starta pyntingen i slutten av November, føles det ut som den nettopp ble tatt frem..

Om litt ventes vår og lysere tider! Alle årstider har sin sjarm, å jeg liker meg veldig godt på våren. Alt er nytt og friskt, duftene er rene å nytt liv skal frem på mange måter. En deilig tid! Noe som ikke blir rydda bort med det samme derimot, er julekorta! 😀 De kan stå fremme lenge, å etterhvert legges de i en kurv som står fremme enda lenger. Jeg er kanskje gammeldags, men julekort er noe av det koseligste jeg vet å ta frem å titte på ^^

 

 

Feiringen i helgen var helt fantastisk, å jeg tror alle satt igjen med en følelse av å ikke vite helt hvor kvelden ble av.. Klokken går fort i godt lag, å det gjorde den iallfall på nyttårsaften! En middagsrett samboer er oppvokst med, “kjøttdeig i form”, sto på menyen med brød, ris, salat og tomatsaus som tilbehør. Knallgodt, å noe som falt i smak hos alle. Heldige som vi var å ha en kokk blant gjestene, fikk vi servert sjokolade panna cotta med bjørnebær saus og friske bær til dessert. FARLIG GODT!! Ellers var det mye latter da det viste seg å være en kjempe pakke dopapir i den mest populære pakken i pakkeleken ^^ Aleksander sov godt gjennom alle smell av raketter, å alt i alt kan jeg si på vegne av alle at vi storkoste oss med feiringen 🙂


 


 

 

 

Var bare nødt til å legge ved disse bildene jeg tok av Aleksander mens jeg ordna i stand til nyttårsfeiringen ^^ En liten hjelper som var så blid å fornøyd da han fikk utforske noen kunstige Eucalyptus grener. Kjempe spennende, å veldig morsomt å vifte med disse i armene! Latter og lek mellom pynt og kos 🙂 Herlig!!!

 

 

Hvor langt har dere kommet, eller kanskje dere har pynten stående lenger ? 🙂

Forskjellige tradisjoner, å null fasit. Men hos meg varer julen iallfall til 1. nyttårsdag 😀 Alltid gøy å dra frem julepynten, samtidig er det også greit å få pakka den bort når juletiden er over. Nå er det nytt år som gjelder, ny glød og nye muligheter! Jeg gleder meg til dagene blir lengre, å mørke forsvinner 🙂 Mer lys betyr også enda mer tid ute, og ellers skal jeg kose meg MASSE sammen med mine fine i 2017 også <3 

Ønsker dere en kjempe fin første uke i nytt år 😀

 

2 kommentarer
    1. Jeg tok vekk julen i dag, kjempe deilig 🙂
      Kan jeg spørre deg hvor de lekre spisestuestolene er fra? Og var håndtaket på, eller er det noe du har satt på selv? Isåfall hvor er håndtakene fra? Jeg har nemlig akurrat kjøpt meg nytt spisestuebord, og lurer på om jeg ikke skal slå til med stoler i samme slengen 😀 Hadde vært takknemlig for svar, dere har ett utrolig inspirerende og fint hjem <3

Siste innlegg