HAPPY NEW YEAR !!

Jeg vil ønske dere alle som har lest og følgt med på bloggen min i 2016, et riktig godt nytt år 2017!! De aller beste ønsker for dere i året som kommer <3

 

Et år består av mye. Glede, sorg, medgang, motgang, tårer og latter. La oss alle prøve å legge bak oss det som har vært, å se fremover med positivitet og mot! Ønsker at 2017 blir et år som aldri blir glemt for noen, på grunn av all gleden det vil gi og nytt håp for mange ^^ Legg bak deg triste minner og ta med deg alle de gode! Men ikke begrav noe, eller glem. Uansett hva en måtte ha opplevd av gode og triste ting gjennom årene, er alt med på å gjøre deg til den du er i dag <3

 

 

Ha en fantastisk kveld folkens, å tusen takk for et knallbra år!!!! Takk for tilbakemeldinger, tips og råd fra dere lesere og følgere 🙂 Dere aner ikke hvor mye glede dere kan gi ved alt det koselige dere skriver ^^ Plutselig ble dere en del av hverdagen min, å jeg ser frem til å fortsette dette eventyret sammen med dere. 

 


 

2017 vil bli et spennende år på mange måter. Jeg gleder meg så utrolig mye til å se hva denne reisen videre har å by på. Å ikke minst til det våres, å vi kan ta i mot lillesøster eller lillebror <3 Dere er velkommne til å være med videre, alle som vil. For interiør og dilldall vil det bli MASSE av i 2017 også <3 Men! Først skal det feires, dere ! GODT NYTT ÅR!!!!!!!

De beste hilsener og lykke ønskninger, Marie ! <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg