ET LUNERE OG BEHAGELIG BADEROM!

Badet vårt er lunt og koselig, med varmere farger en ellers i huset. Bare det i seg selv skaper en rolig og behagelig atmosfære. Etter en travel dag, eller en tur ute i ruskevær er dette rommet perfekt å slenge seg ned i med dempet lys for et varmere bad. 

 

 

Enkle og delikate detaljer piffer opp i alle rom, å jeg bruker som vanlig hvite roser også her.. Noen som tror at hvite roser er favoritten ? ^^ Har jeg foressten nevnt at eukalyptus grenene jeg bruker er fra IKEA ? Mer realistiske grener en de jeg fant der har jeg ikke sett andre steder, å de koster kun 39 per gren! (å den er stor!!) Elsker å ha blomster og grønt rundt i huset, å viss alt skulle ha vært ekte å holdt seg like pent alltid, hadde jeg blakka meg ganske fort så mye som jeg bruker dette 🙂 Så falske blomster og planter er genialt ^^

 

 

Kanskje ikke er hverdagslig syn på badet til en liten småbarnsfamilie! Men, de som kjenner meg, vet godt at jeg elsker å dille litt ekstra når jeg har tid, å slapper av  å koser meg til synet av et rent og ryddig rom <3 Noen slapper av til tv´n , jeg slapper av med dette! 😀 Thihi ^^

0 kommentarer

Siste innlegg