KAOTISK Å FYLLE 30!

Et par turer på legevakta og en lettere actionfylt 30 årsdag med et fullt hus av gjester, kan vel være godt beskrivende stikkord for første helgen i 2017 🙂

 

 

Vi burde vel kanskje ha avlyst hele helgen, men da man ikke kan forutse alt må man av og til bare ta noen sjangser… Aleksander fikk falskt krypp i helgen, og har vært veldig dårlig. Etter noen runder ute i frisk luft hjemme, uten særlig forbedring, kom vi oss til legevakten den ene natten, hvor han fikk en runde med adrenalin og medisiner vi ga ham hjemme. 

 Det som virka til å gå mye bedre i går ettermiddag og i dag, fikk plutselig en brå vending 10 minutter før selskapet starta.. Jeg har heller ikke vært noe i form, men da dette er så ustabilt for min del, var jeg villig til å sjangse litt da vi ventet såpass mange gjester, og siden jeg måtte avlyse selskapet jeg egentlig skulle i, i går. Hadde det ikke vært for at Aleksander virka såpass mye bedre, å siden selskapet også skulle være hjemme, med mulighet for sin egen seng med bare folk han kjenner i huset tenkte vi det kom til å gå bra.. 

Da de første gjestene kom var det full kaos her hjemme. Lille gode gutten vår begynte å returnere alt han fikk i seg. Vi fikk lagt han, men da han sto opp ble han bare dårligere og dårligere. Det ble maraton fra stue til bad, å jeg har hatt skikkelig vont av den lille karen som ikke var til å kjenne igjen.. Med flinke mødre og tanter gikk selskapet rundt på et vis, men når jeg tenker tilbake så husker jeg ikke så mye av at jeg har vært i selskap i dag.. Å det til tross for at det til og med var hjemme.. 

Like før de siste gjestene skulle til å gå var det igjen avgårde til legevakta! Jeg er heldig som har en mor som er sta når det gjelder sykdom, da begge turene viste seg å være VELDIG nødvendige… Jeg tenkte vi kunne vente litt til å prøve enda mer, da man veldig ofte hører å får beskjed om at man skal prøve forskjellig å ikke bare tenke at det er kjempe ille med en gang.. Å at i de fleste tilfeller blir barna bra i frisk luft osv.. Men! Når man virkelig føler det er noe galt med de små, da skal man ikke vente. Det var helt riktig av oss, å legen sa selv at hun har gjort akkurat det samme for sine små selv om hun er lege å god peiling på mye. Vi fikk med oss en ny runde med medisiner, og Aleksander sover nå trykt og godt i sengen sin <3 Men hyppige besøk på rommet fra oss videre i kveld og natt.

 

 

Til en annen gang ringer jeg uansett med det samme jeg får det med tanken ^^ Jeg har nok en tendens til å være litt ekstra optimistisk, å ikke flink til slike ting når det gjelder meg selv heller.. Det å se Aleksander slik han har vært i helgen, har virkelig satt et støkk. Jeg kommer nok garantert til å oppleve enda verre ting en dette opp igjennom, men jeg skal iallfall bli enda flinkere å heller ringe en gang for mye om jeg er i tvil en annen gang.. 

 


 

I følge gjestene var det ikke kaotisk, men for de mest involverte var det et veldig spesielt selskap… Uforutsette ting kan skje, å jeg følte vi fikk gjort det beste utav situasjonen 🙂 Så lenge folk koste seg, å vi fikk gi Aleksander det han trengte å kunne se bort fra selskapet innimellom, med gode hjelpere tilstede gikk alt over ALL forventning! Far i huset fikk en travel start på 30 årene, å en skikkelig minnerik en! ^^ Bildene over er forresten av kaken jeg mekka til han. En skikkelig kaloribombe.. Hihi ^^ Siden han fikk gaven sin sammen med julegaven, klarte jeg ikke la vær å gi en liten ekstra gave på selve dagen.. Å jeg tror det kommer til å falle godt i smak ^^
 


 

Det skal virkelig bli deilig å finne sengen sin nå.. Med ørene spissa,  kommer vi nok til å sjekke rommet til Aleksander mer en en gang i natt. Håper han kommer seg nå å snart springer rundt å ler, herjer og tuller igjen 😀 Vi er så uendelig glade i den lille luringen vår!! <3

Håper helgen deres har vært litt bedre, å jeg håper Pål Børge får et helt fantastisk år videre <3 Noen ekstra ord om han kommer i et eget innlegg 😀 Om jeg ser bort fra det som ikke var så gøy i helgen, kan jeg aldri få sakt det nok hvor heldig jeg er som har verdens beste familie 🙂 <3

4 kommentarer
    1. Hei! Så kul gave du har laget til samboeren din! Hvor mange ølbokser gikk med og pris? Samboeren min har bursdag til helgen og tenker å lage en lik 🙂

    2. Cecilie: Heisann 🙂 Beklager så mye for sent svar ! Det har vært en del sykdom for min del i det siste at det har gått litt rundt å få svare alle her inne 🙁 🙁 Jeg er litt usikker på hvor mange jeg brukte. Tror det var 17, da jeg kjøpte en 10 pakkning med små bokser, å 7 ulike spesial øl utenom som jeg hadde i bunn 😀 😀 Så kult a du synes det, å veldig gøy at du ville lage en lik 🙂 Fikk du laget en til han ? 😀 Den falt iallfall GODT I SMAK her 😀 😀 Thihi ^^

Siste innlegg