LYSE OMGIVELSER, LYSERE SINN <3

Søndag igjen, å denne helga er egentlig ikke stort spennende å skrive om 🙂 Sengen er vel det stedet som har blitt mest besøkt, å akkurat nå ligger jeg her med Farmen kjendis på skjermen. Meget underholdene må jeg si å jeg heier selvfølgelig på Lothepus! Hvem ellers? Thihi ^^

 

 

Når helsa ikke er frisk og strekker helt til om dagen, er det deilig å kunne se friske og lyse omgivelser rundt seg ! 😀 Jeg skriver det ofte, å kan godt skrive det igjen hvor mye jeg elsker det lyse og luftige! Fremover mot vår vil jeg friske opp med mer varme i form av beige og brunt. Blomster, planter med mye grønt, blanda med litt friske farger vil også være med å skape kontraster. Det rene og enkle vil jeg alltid ha som det grunnleggende hos meg, men jeg vil veldig gjerne prøve å røffe litt opp også, å gjøre utrykket litt “nytt”.

 

Om ikke lenge skal vuggen ned igjen fra loftet, de små søte pleddene skal frem igjen å litt baby ting ellers. Jeg stresser ikke.. Det orker jeg faktisk ikke, men det er gøy å gjøre seg litt tanker om slike ting når en kanskje ikke får gjort så mye om gangen 🙂 Litt etter litt faller ting på plass både når det gjelder det nye lille spire, og ting ellers i hjemmet. Noen hadde kanskje fått litt panikk viss jeg sier at jeg bare har 60 dager igjen av svangerskapet, og har kun kjøpt 3 plagg og en pakke med tutter.. Vi vil fortsatt ikke vite kjønnet, å ekstra spennende er det!
 

 

Håper dere har hatt en litt mer spennende helg en min ^^ Når dagene ikke er de sprekeste å det for det meste er 2 rom i huset du oppholder deg i, er det lurt å huske på at finnes det et HAV av inspirasjon der ute, det bare er å drømme seg bort i 😀 

Nå er det snart tvekamp folkens! Nyt kvelden, så skrives vi plutselig <3

– Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon HER

 

3 kommentarer

Siste innlegg