SKAL VI KALLE DET BAK KULISSENE..?


 

Tittei !! I går var jeg med på et nytt og spennende konsept på snapchat! Vi er hele 10 interiørglade fruer og instagrammere som har gått sammen om å lage en felles snapchat konto. Her vil vi la dere bli kjent med oss litt mer en bare det dere ser på Instagram, å for å få litt innblikk i en interiørglad hverdag! De som er oppegående folk vet alle at puter og pledd ikke er striglet 24/7 med barn, voksne og kanskje dyr under samme tak. Om det kan se ut som en katalog på bilder, kan ingen leve et sted man ikke kan røre noe ^^

 

 

 

Ivrig som jeg er har jeg ikke klart å fått de riktige bildene på plass før ramma måtte opp på veggen.. Det er i grunn veldig tomt rundt på veggene her, men nå er snart de riktige bildene på vei 😀 Thihi ^^ 

 

 

Bildet fra speilreflex med usammenlignbar kvalitet :

 


 

Det som kommer nå er et godt eksempel på hvordan det KAN være når noen sitter i en sofa full i puter : 

Men hva ser mest delikat ut om man styler å tar interiørbilder ? Jeg mener iallfall det som kommer nå 😀 Å personlig setter jeg med ned i bilde under uten å flytte på putene ^^ Masse puter rundt, under og bak seg er superkos! Men her er det smak og behag 😀

 

 

 

 


 

 

 

 

Vi som har dette som hobby ser på rydding og litt ekstra stell av hjemmet som en del av hobbyen, men kan selvfølgelig ha hybelkaniner under sofaen, kladdemerker på rutene, og tekstiler/leker osv slengende litt rundt vi også ^^ Det er forskjell på et hjem og en utstilling, å selv om jeg ELSKER Interiør, styling og ryddighet, så er det livet i huset som gjør det til et hjem, og som teller aller mest 😀 

 

Ellers viste jeg flere bilder av hvordan det ser ut utenfor huset, barnerom, vaskerom og vårt soverom. Legg gjerne til instahomes på snapchat folkens å få massevis av inspirasjon + innblikk i en hverdag sammen med glitter og glam ^^ Og at det GÅR an å ha interiør, rydding og dilling som hobby selvom man har et normalt liv i tillegg ^^ Dette kan vel kanskje kalles en presentasjon, å det vil dukke opp mer etterhvert. Til første dagen å være, å siden jeg for det meste holdt seng og sofa synes jeg at jeg fikk med masse! Det er rart hvor mye man kan proppe inn på en dag, med kun noen sekunder hver gang 🙂

Dette blir spennende! Å jeg gleder meg til neste gang ^^ 

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook, for diy, oppdateringer, tips og inspirasjon HER <-

 

6 kommentarer

Siste innlegg