BACK TO BEIGE!

Å her vil jeg være lenge!! Jeg vil ha varmen tilbake, å kan begynne inne da jeg ikke kan trylle frem varmen ute. Enda mer kurv er tatt frem, å jeg tror særiøst jeg lider av en form for *kurvmani* eller noe.. Noen andre som lider av det samme? Jeg er utrolig svak for en viss type kurv, og bygger som dere ser mye av stilen min på dette. Sammen med lyse ting, glass, sølv og grønne planter eller blomster blir naturfarga kurv plutselig veldig glamorøst og klassisk ^^

 

 

Jeg har tatt frem igjen putetrekka jeg sydde i fjor, å det er bare såå deilig med helt rene og nyvaska trekk i sofaen! Det er gøy å lage ting selv å som dere ser her så ble det en hau også 😀 Har veldig lyst å sy meg noen nye, i mørkere beige/brun og i kraftigere stoff. Men nå skal jeg ikke planlegge at jeg skal greie en prikk mer av marie prosjekter på lenge! Å tar hver eneste dag frem mot fødsel som den kommer med tanke på formen ^^ Så får vi se hva som skjer innimellom. Inspirasjon har jeg iallfall alltid litt tid til å høste! (Se enkelt forklart hvordan jeg lager putetrekka HER )

 

 

 

Ellers noe som er veldig typisk er at om du forteller noen at du er på bedringens vei/at du føler deg enda bedre en du egentlig gjør, er at du plutselig blir mye verre rett etter… Slik har jeg hatt det i dag, å jeg vet ikke om det lille ærende jeg hadde ute på apotek osv var for mye eller om dette er helt tilfeldig.. Nyresteinen er iallfall ikke noe å anbefale, å spesielt ikke om du er gravid.. I morgen blir det en tur til legen igjen, å blir det for ille i natt får jeg ringe etter hjelp. Satser på det skal gå greit til i morgen 😀

 

 

 

Har foressten snappa sekunder innimellom i dag på “instahomes” ! Følger du med ? 🙂 Et helt ærlige innslag om hvordan det er hos oss, uten filter og med litt humor 😀 Thihi… Jeg legger ikke skjul på ting, å en god latter forlenger vel bare livet ? Ta dere en tur inn å sjekk storyen da, så ser dere hva jeg mener 🙂

 

 

Ellers legger jeg ved et eksempel over om hvordan det kan se ut like etter at det har vært full rulle med lekende barn og voksne i en stuekrok (å dette var finslig..) 🙂 Jeg elsker ryddighet og orden, men der det finnes mennesker der blir det alltid litt rot før ryddingen må til ^^ Åsså sier jeg god natt til dere å iallfall prøver å trykke bort litt vonde plager, på mobilen for å rette oppmerksomheten mot noe annet ^^ Hehe..

-> Følg gjerne bloggen på facebook for diy tips, oppdateringer og inspirasjon – HER – <- 

 

1 kommentar

Siste innlegg