DET BLIR ROSA!!

God kveld alle sammen!

 

Har dere en bra fredag så langt ? 😀 Jeg vil starte med å takke dere for alle de fantastiske tilbakemeldingene jeg har fått for innlegget “HVORFOR LAR DU DEG LURE SÅ LETT AV INTERIØRBILDER?” Det er allerede blitt delt 128 ganger, å jeg er helt overveldet over engasjementet !! 😀 Tusen tusen takk alle sammen, det betyr så mye når budskapet når ut ! Utrolig gøy å så mange tenker på det samme, da det er et viktig tema å ta opp ^^ Alle burde være stolte av hjemmet sitt, uansett hvordan det ser ut! Vi har tross alt et hjem å dra HJEM til ^^ Å som vi kan skape til akkurat det hjemmet vi vil om man er litt tolmodig 🙂

 

 

Her i huset går det sakte men sikkert mot vår, å da må vi selvfølgelig deise på med litt vårlige, friske farger! Til min store glede, og samboers store skuffelse starta det med detaljer i rosa. Det var ikke så ille for han alså, men til at hele dette eventyret starta på en heftig Metallica konsert i 2012, som to single blodfans på Valle Hovin, er det greit for meg at han slipper å måtte ha hele huset med masse av dette 🙂 Thihi.. 

 


 

 


 

 

 

Ellers er formen min veldig svingende! Nyresteinen verker til tider, å blir det for ille prøver jeg først med sterkere saker som jeg har fått, eller tar kontakt med legen om alt blir håpløst eller utholdelig.. Denne kan som sakt ikke knuses før etter fødsel, så jeg trøster meg med at alt jeg måtte gå igjennom nå er til det beste for lille gull 🙂 Fødselen nærmer seg med stormskritt, å det er helt sykt å tenke på at der jeg i graviditeten står nå, var det bare 3,5 uker til Aleksander så dagens lys 15 dager før tiden ! Alt kan skje, å jeg er klar om nedkomsten skulle starte <3
 

 

 


 

Det er bare såå gøy å kunne bruke huset sitt som lerret, å deise på med litt nyanser her og der!! 😀 Enkelt er det om man skulle angre seg, å desto morsommere er det å kunne eksprimentere ^^ Sengen er fortsatt en god venn for tiden, men om jeg har en ekstra god dag er det gøy å kunne nyte litt hobbytid og små dilling også, da jeg for øyeblokket ikke kan foreta meg de største operasjonene 🙂 

 

Dette kan jeg vel kalle en liten rosa smakebit å ellers litt fra 1. etasje .. Jeg tror jeg ar blitt helt forelsket i denne sukkersøte looken for tiden, å har pynta litt i både gang og stue også ^^ For mye av det gode er aldri bra i noen sammenhenger, men litt gjør alltid susen å frisker så godt opp likevel 😀 

Ha en herlig fredagskveld, kjære lesere! Gleder meg til å vise dere mer ^^ Men først, skal fredagskvelden nytes <3

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og interiørinspirasjon fra hjemmet vårt HER <–

#interiør #hus #hjem #barnerom #soverom 

1 kommentar

Siste innlegg