KJÆRE MOR <3

Min mor, vil jeg si er av den ytterst sjeldne rasen, og vi har veldig mye å være takknemlig over når det gjelder henne! Jeg vil gjerne få bruke noen minutter på å få dele noen ord om en dame jeg setter absolutt høyest på lista over mødre!

 

I forbindelse med bryllupet hennes skrev jeg litt av det samme som jeg vil gjenta nå og da også tilføye litt ekstra. Jeg er en ekstreeemt lettrørt person, å spesielt nå. I bryllupet hennes var jeg også gravid, å da laget jeg en liten filmsnutt med mye av dette og masse bilder. (Bare et lite tips om noen sliter med å holde en tale uten å bare grine.. Thihi.. )

 

Ikke bare har hun vært med på å gi meg livet, men hun har også lært meg å leve!

 

 


 

Mildt sagt har jeg ikke alltid vert den kjekkeste og letteste å ha med å gjøre opp igjennom, å spesielt ikke i tenårene…. Jeg tror mange er glade for at det for lengst er et lukka kapittel 🙂 Det kan umulig ha vert noen lett oppgave for mor å holde meg og mine søsken i ørene, når vi heller skulle gjøre det totalt motsatte og helst enda litt til, av det som var det fornuftige og bra for vår del…
 

Vi er en veldig tett søskenflokk på 4, og som mor de siste 12 årene har hatt ansvaret for alene. Med hennes store tålmodighet å sterke pågangsmot, har hun alltid hatt troen på oss, støttet oss, å hjulpet oss avgårde på veien selv om den har vært aldri så hard og humpete. En etter en. I mine øyne er hun verdens beste mor, og forbilde!! Jeg er så utrolig stolt over at hun er moren min, å vi er alle veldig veldig glad i henne! Jeg og mine søsken har mange flotte minner med henne, å gleder oss til mange fler i årene som kommer.

 

Hun har alltid vert en solstråle! Hennes smil og humør, overgår de fleste. Om folk sier jeg ligner på henne, så er det definitivt det fineste kompliment jeg kan få!

 

De siste årene har hun bare strålt mer og mer. Og spesielt etter at hun traff Ole. Han kom som en engel, ridende på en Harley inn i livet hennes. Å sammen har de fått oppleve utrolig mye kjekt å spennende sammen. Naturlig nok var vi litt skeptiske til mors nye flamme i starten.. Men når vi tenker etter, kan det ikke ha vert negativt at det som faktisk gjorde oss skeptiske, var at han var så ekstremt snill mot både henne og mot oss barna. Han er veldig flink til å ta henne med på forskjellige eventyr, å får frem alt det beste i henne! Jeg tror ikke det er feil av meg å si at Ole har vert med på å gi henne et helt nytt og fantastisk liv.

 

De utfyller hverandre, å passer bare helt perfekt sammen! Ikke bare er Ole god mot moren vår, han er også en veldig god far for de 4 barna sine! Dette er veldig viktig, og dessverre ikke en selvfølge for alle. Jeg og mine søsken har ikke alltid vert så heldige selv, men har vært så heldige å få den desidert beste stefaren av alle!! Å det er det vi skal bry oss om å ta vare på videre. Han har også tatt godt i mot guttene til meg og søsteren min Trine, og sammen er han og mor helt fantastiske besteforeldre å den beste mormoren og morfaren barna våre kunne få 🙂 Vi er veldig glad i deg Ole! Å vil gjerne takke deg for at du er den du er for oss, og ikke minst for den du er for verdens beste mor, og din kjære kone!

 


 

 

Jeg beundrer virkelig mor og Ole, som til tross for å ha 8 unger til sammen og 2 barnebarn, likevel klarer å være ute på eventyr sammen med alle oss og også bare for seg selv. Hummøret deres er alltid på topp, å de sier heller ikke nei til å hjelpe om det skulle være noe. Jeg tror aldri jeg kommer til å ha grunn nok til å klage på noe som helst når det gjelder unger til disse to i fremtiden.

 

Processed with Snapseed.
 

Gratulerer så mye med morsdagen mor! Vi er alle veldig glade i deg <3 Det eneste som er bedre enn at du er moren vår, er at barna våre får deg til bestemor! 🙂

 

Processed with Snapseed.

Til slutt vil jeg bare si..

Håper at jeg også blir for mine barn, en like god og trygg mor som det du har vært og er for meg <3

 

-> For inspirasjon og tips fra hjemmet vårt, følg gjerne bloggsiden min på facebook for oppdateringer HER <-

 

2 kommentarer

Siste innlegg