VÅRLIG SOVEROMSIDYLL

Tittei alle sammen! Endelig fikk jeg gnist og energi nok til å gi lyd fra meg på bloggen igjen. Høres nesten litt teit ut da jeg bare ligger her, men jeg er så sliten når jeg ikke sover, å har liksom ikke funnet roen til noe småtterier heller.. Dette elsker jeg, å da sier det kanskje litt om hvordan ting er bare det.

 

 

Da jeg var hjemme en stund fra sist sykehus opphold og frem til dette fikk jeg knipsa noen nye bilder å kost meg rundt i huset, en dag jeg følte meg ekstra mye bedre. Jeg er ikke typen til å bare sitte stille når jeg er frisk, så de gode dagene må absolutt utnyttes til noe GØY, med mulighet for å ta det med ro selvfølgelig slik at jeg ikke ødelegger helt for meg selv..

 

 

 

 

 

 

Når jeg ser disse bildene gleder jeg meg ekstra mye til å komme hjem! Snart skal jeg kose meg med en liten bebiss foran den gavlen, å kanskje se litt på fantorangen med Aleksander igjen om han vil kose litt med mor å ikke bare løpe rundt^^ De vokser så fort, å denne gangen skal jeg ha enda mer i bakhodet hvor viktig det er å nyte hvert eneste sekund i barseltiden <3 Savnet etter de hjemme er virkelig stort, å da jeg fikk den gode klemmen av Aleksander i dag var det maaange dager siden sist. Den var EKSTREMT varm og god, noe som gir meg mye styrke nå som hverdagen kan være veldig tøff.

 

 

For moroskyld, og som den interiør og detaljefikserte som jeg er, måtte jeg bare legge ved et bilde av hvordan sengen min ser ut her også. Litt annerledes en hjemme kan man vel være enige om alle, men nå som ting er som de er vil jeg heller være i denne sengen en i den på bildene over ^^ Litt begrenset hvor mye sykesøster PB kan være, men jammen er han utrooolig flink !! Omsorgsfull er fornavnet hans, å han er virkelig god til å ta seg av familien sin på alle måter <3 Nå er det han som styrer sjappa hjemme, å jeg er veldig imponert over hvor god han er i jobben 😀

 

 

Det å ha god og støttende familie og venner rundt seg i slike situasjoner er mer verdt en gull!! Det gir en enorm styrke å vite at så mange setter pris på deg, å spesielt når du blir hjelpesløs og ting kjennes håpløse… Må bare legge ved dette bildet her av tantegutten min som var på besøk her om dagen, å kom bort til sengen min å ga meg en god klem <3 En liten gutt men likevel så omtenksom <3

 

 

Til slutt vil jeg ønske dere en helt fantastisk lørdagskveld, og igjen takke for alle de fine meldingene og lykkeønskningene <3 Jeg blir helt rørt!! Gleder meg til dette er over å jeg kan bli ampusten av travle dager igjen 😀 Thihi ^^

#interiør #hus #hjem #soverom #rivieramaison #lexington

2 kommentarer

Siste innlegg