HJEMMET VÅRT ER EN LEK!

Vi har alle forskjellige ting vi bryr oss om, å noe av det jeg digger med dette huset er å leke meg med detaljer, i alle mulige rom hele året. En lekestue i stort format, å jeg blir akkurat som en unge igjen når jeg har litt tid til dilldall ^^ Om du spør PB kommer han bare til å le, for han forstår ikke helt at det går an å ha en slik hobby… Han vet hvor mye det betyr for meg å synes det er gøy å se at jeg koser meg med det, akkurat som jeg koser meg med at han liker å dille og dalle med sine ting, enten på loftet eller i garasjen. Han værker fort etter et prosjekt om vi har gått en stund uten, å sammen stortrives vi med alt vi har å finne på her i gården! Jeg tror ikke vi har kjeda oss her en eneste dag her hjemme, utenom da vi har vært syke. Hvem har tid til å kjede seg når de både har hus, garasje og godt med uteområde ellers ? Det kan iallfall ikke jeg forstå meg på ^^

 

 

 

 

 

Syntes det rosa henta opp litt av den ferskenfarga muren vår, å gjorde seg bra flere steder i huset. Jeg vet ikke hvor mange kunstige roser og andre blomster jeg har alt i alt nå, men det dukker stadig opp nye til samlingen, å det er deilig å se pene blomster i alle rom uten å tenke så mye på stell. Økonomisk er det også, da det hadde kosta skjorta å hatt pene friske roser i så stort omfang hele tiden som vi har i huset.. Jeg kjøper alltid roser hos Feel, å er veldig godt fornøyd med disse. Selvfølgelig slår ingen ekte og friske roser og blomster, og jeg snoper dette også av og til, men langt i fra hver fredag som jeg brukte å gjøre før 🙂

 

 

 

 

Roser, lys og rosa teppe fra FEEL 

RM Lykter, vasen og Lexington kopper med skål fra Lene Interiør Kvadrat 

Puter sydd av meg, minus to strikka fra kremmerhuset ( Les mer om hvordan jeg lager de kjempe enkelt -> HER <- )

Lyst pledd, Bord og kurver fra IKEA 

 

Nå har jeg vært hjemme på perm siden i går, å det har til nå gått veldig greit. Jeg tar hver time om gangen, da det skifter så fort. Har for det meste holdt seng eller sofa i dag, men det å kunne knipse litt bilder i stuen, ha levende lys til frokosten sammen med verdens beste mor, og FAKTISK sette på å henge opp en maskin og to med klær å litt småting ellers, var virkelig DEILIG! Å ikke minst det å kunne være sammen med guttene mine igjen!!!! <3 Gleder meg masse over denne mest oppegående dagen på lenge, å nå skal den nytes nøyaktig i kroken på bildene over ^^ Ha en fantastisk kveld alle sammen, og en fortsatt fin start på ny uke!

– Marie

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook, HER for tips, inspirasjon, DIY og oppdateringer <-

 

#Riviera Maison #Hus #Hjem #Interiør #Inspirasjon #Lexington #Kunstigeroser

1 kommentar
    1. Å så vårlig å flott 🙂 Jeg har gjort litt motsatt av deg, jeg har malt 1,5 vegg på kjøkkenet dempet sort !!! Nå er kjøkkeninnredning og fliser i hvitt ( ordentlig hvitt) og jeg har hele 3 vinduer der, så d ble ikke mørkt i det hele tatt, – men spennende å se om jeg trives med det, jeg som har hatt hvitt i hele huset i maaaange år nå :). Forandring fryder heter d vell, så da får jeg se om det stemmer.. Må male opp igjen alle vinduer og 1 hel vegg som skal være hvit. Så det skal jeg få gjort i dag 🙂 Så godt for deg at permisjonen har begynt, det regner jeg med at du trenger nå 🙂 Håper du holder deg nogenlunde “frisk” /smertefri fram mot fødsel av “lille” og til dem kan knuse nyrestenen din. – Det er virkelig vondt og ha vondt i nyrer, d vet jeg alt om 😉 Masse lykkeønskinger og go bedring hilsen fra Anikken

Siste innlegg