VELKOMMEN TIL VERDEN, LILLE MIRAKEL <3

Kjære alle sammen! I flere dager har det nå vært rolig fra meg her på bloggen, å det har sin naturlige, gode grunn.

 


 

Klokken 03:50 tok riene tak for fullt, og kl 05:17 mandag den 27.02.17 var jeg så heldig å få være med på nok et under i livet mitt!

Jeg hadde hatt tlitt maserier noen kvelder, å var egentlig sikker på at denne natten var nok en falsk alarm.. Likevel kjentes rytmen mer og mer regelmessig og jeg tok en telefon til føden for å høre, da jeg hadde fått beskjed om å ha lav terskel siden jeg allerede hadde gått moden en liten stund. Det var bra vi dro til sykehuset når vi gjorde, da barnet var ute knappe 2 timer etter. En rolig å fin fødsel, som vi har lengta etter å få være i mål med 🙂

 

 


 

Med sine 2900gram og 49cm kom lille Julie til verden hele 18 dager før termin. Et aldeles perfekt lite menneske, som ble tatt i mot med all den kjærlighet å glede vi kan gi!! Selv om det var 18 dager før, trodde jeg aldri jeg ville gå til termin av meg selv. Det samme følte jeg lenge med Aleksander og han kom 15 dager før. På grunn av min helsetilstand de siste månedene skulle jeg også i møte om igangsetting dagen etter, å har vært veldig klar for å få ut det lille mirakelet som skjulte seg der inne <3 De siste ukene, ja faktisk de siste månedene har vært veldig håpløse og vonde. Det kan ikke stikkes under en stol, å det har ikke gått an å legge skjul på dette. At jeg heller ville født 5 ganger på rappen, en å oppleve de anfallene av en nyresten kan jeg si med hånden på hjertet at jeg står innen for enda, da jeg nettopp har gått igjennom en fødsel igjen å vet godt hvordan det kjennes ut.. Jeg kan kanskje med litt humor bak, si at jeg har hatt en periode med heftig oppvarming ? Thihi…^^ Bank i bordet, men jeg har ikke hatt et anfall etter fødselen, å jeg satser på at med mindre trykk og press i magen, blir tiden frem mot stenknusing mye lettere og god! Vi tar en dag om gangen 🙂

 

Tenk at vi skulle være så heldige å bli foreldre til nok et friskt lite barn! Og at fødselen skulle gå så bra til tross for min tilstand. At dette blir kalt livets under, det er iallfall noe som er sant, og som man ikke spøker med. Det er absolutt ingen menneskerett det å få bli foreldre, å vi er bare evig takknemlige for at vi igjen får lov å oppleve dette, og har en spennende tid foran oss som en familie på fire <3 Herligheeeet er hun ikke søt vel? Far har fått seg en ny favorittjente, å huset har nå både en prins og en prinsesse <3

 


 

Aleksander var på plass bare timer etter fødsel, å jeg gleder meg så utrolig mye til å se disse to vokse opp med hverandre!! Da vi kom hjem i dag hadde jeg Julie litt i vuggen mens jeg og Aleksander sto og beundret henne ved siden av. Det å se Aleksander brått ta sin egen tutt ut av munnen, og ville prøve å gi henne den da hun begynte å gråte må iallfall være et godt tegn på mye omsorg og kjærlighet fra storebroren sin. Han er kanskje liten til å forstå noe, men det å bry seg om å være beskyttende mot lillesøsteren sin er iallfall noe jeg er sikker på at han kommer til å være <3 En god blanding lek og søsken krangling, gleder jeg meg til å fylle huset vårt med 😀 Hehe 🙂

 

 

 

Elsket og etterlengta av mange er dette definitivt verdens søteste lille jente !! Å tenk at hun er jenta vår 😀 Vi er så stolte, å gleder oss masse til å bli bedre kjent med henne <3

 

#baby #fødsel #personlig #familie

 


 

 

 

6 kommentarer
    1. Gratulere så mye som mamma til to 🙂 Så nydelig lita prinsesse 🙂

    2. Nydelig liten familie💖 Gratulerer så mye med skjønne lille Julie💖 Og Aleksander er allerede en hjelpsom og omsorgsfull storebror💙 Nyt den fine tiden med de søte små💖💙

    3. Linda Skjervik: Tusen tusen takk, snilleste, beste tante Linda! 😀 <3 Dagene er fylt med kos og kjærlighet, å vi kunne ikke vært mer stolte over å få være en familie på fire 🙂 <3 Heeeelt fantastisk!!! Tusen takk for koselig bsøk på sykehuset 🙂 <3

Siste innlegg