16 MÅNEDER MED GLEDER, UTFORDRINGER OG MINNER!!

Vi har kommet til 6. mars. Det betyr at det er nøyaktig 16 måneder siden jeg ble mor for første gang, og akkurat en uke siden jeg ble mor for annen gang. Det å få lov til å sette 2 friske, å fine barn til verden er helt vanvittig spesielt, å kan ikke beskrives skikkelig med ord. Det å bli foreldre i utgangspunktet har selvfølgelig vært utfordrende, men aller mest har det gitt oss store gleder og en hel drøss av fantastiske, gode minner <3 

 

 

Jeg vil være en streng, men også en rettferdig mor, som ikke skal sy puter under armene men lære dem å bli selvstendige mennesker med ben i nesene 🙂 Det er nok enklere sakt en gjort, men jeg er klar for hver en kamp og utfordring, å skal iallfall gjøre det beste jeg kan. Puter har vi i sofaen å sengene våre, noe som gjør det deilig å lene seg tilbake i for å puste litt med tilbakelente skuldre i trygge omgivelser. Livet er ikke omringet av puter og mykheter overalt i hverdagen ettersom man vokser til, å man kan ofte møte harde stener på veien i stedet.. Det å lære seg å bli sterk nok til å klare å sette disse stenene til side å komme seg fint forbi når de ligger å slenger i veien, er veldig viktig å en god styrke å lære videre til barna sine. Personlig er jeg ikke vant med at godteri eller leker, nye sko, ipad osv løser konflikter å kommer ikke til å være en mor som vil bruke slike ting i fredsforhandlinger heller ^^

 

For meg er det viktig å ta en dag om gangen. Det er mye som ikke blir slik man hadde tenkt, men det er også mye man kan jobbe mot å være bestemt på med seg selv på det jevne om man har ting litt i bakhodet. Alle vil vi foreldre det beste for barna våre, å hvordan vi opptrer ovenfor dem har mer å si en vi kanskje tenker over. Vi er ikke gamle før vi skjønner at verden er fylt av elendighet og frykt, men også at den kan ha masse trygghet og glede. Små øyne og ører kan forstå veldig mye, å små ting kan gi veldig store inntrykk både på godt og på vont. 

 

 


 

Det er ikke mye jeg kan gjøre med hele verden, men jeg kan gjøre mitt beste for at barna mine blir best mulig rusta på veien ut i den <3 

 

Tenk at dette er barna mine folkens!!!! Jeg gnir meg i øynene, å tror nesten ikke det er sant <3 Jeg er bare såååå takknemlig !! <3 Huset har fått både en prins og en prinsesse, en lillesøster og storebror. De har to stolte foreldre, som elsker dem av hele sine hjerter å vil gjøre alt de kan for at barndommen deres blir fylt av trygghet, gode minner og massevis av kjærlighet! Jeg elsker dette livet, å skulle ønske at alle fikk oppleve det samme. Dessverre finnes det også mennesker der ute som velger å snu ryggen til slike nydelige skatter som dette, å det kommer jeg aldri til å kunne forstå…. <3 Jeg føler meg virkelig heldig og rik !!

 


 

-> Du er velkommen til å følge bloggen min på facebook, HER, for oppdateringer, inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! <-

 

0 kommentarer

Siste innlegg