ENKLE TIPS OG EN GOD DOSE VÅRLIG INSPIRASJON!

 

Tittei! Da var vi allerede kommet til dag 10 sammen med vårt nye familiemedlem, å vi koser oss hjemme hele familien å blir kjent med vår kjære lillesøster. Bloggen kommer naturlig nok  i siste rekke om dagen, men jeg prøver å gi litt lyd og bilder fra meg når det lar seg gjøre innimellom kosing, mating og stell <3 Mens storebror hadde ene hvilen sin i går, å far hadde kvalitetstid med sin lille prinsesse måtte jeg ha meg en liten runde med kameraet igjen ^^

 

 

 

Ikke mange månedene siden vi flytta vuggen for å få plass til lekegrinda, å plutselig var den i stuen igjen <3 Kjempe koselig !! Vårlige detaljer og friske kontraster dukker stadig opp, å kanskje lå det i underbevisstheten min det at vi skulle få en jente siden jeg plutselig ble så forelska i det rosa ^^ Ingenting visste vi, å det er virkelig å anbefale å la vær å vite kjønnet på babyen, da man får en ekstra overraskelse under fødselen 😀 Ikke så praktisk kanskje med tanke på innkjøp, men må man absolutt planlegge å ha “alt på stell” når det gjelder alt ?? ^^

 

 

 

 


 

 


 

Sammen med lin-putetrekkene jeg sydde i fjor (les mer om fremgangsmåte HER), synes jeg disse rosa fra Feel sklidde rett inn! Noen rosa lys, å friske roser er ikke rare greiene som skal til for å skape en forandring å litt friskere innspill. Fargene vi har i muren vår ved ved-ovnen blir også henta opp i putene, som igjen skaper harmoni og balanse over det hele. Grønt passer også sammen med alt, å frisker godt opp i alle slags rom. Med enkle tips som disse kan man skape forandringer på veldig enkle måter! Se også litt hva du har ellers i rommet, kanskje dra frem noe gammelt fra loftet å lek deg med detaljene.. Man trenger ikke gjøre en storhandel for å få inn litt vår i heimen! 

 


 

Sola har begynt å titte frem igjen, å til tross for helsetilstanden min med nyresten og barseltid går det mye bedre en forventa å jeg kan faktisk KOSE meg sammen med mine! <3 Endelig kom jeg til målstreken, å selv om jeg enda ikke er helt frisk å er nøtt å ta ting med ro går det på 10ene dagen MYE bedre en forventet! Jeg er evig takknemlig for dette, å ser veldig lyst på ting. Våren betyr ny start og nytt liv, å dette føler jeg virkelig på nå etter hverdagen jeg hadde i forkant av fødselen. En dag av gangen tar vi, men jammen gleder jeg meg over hver eneste dag jeg slipper nyresten anfall, å håper dagene frem mot stenknusing holder seg slik som nå <3

Nå skal jeg fortsette å nyte massevis av babykos, så skrives vi igjen om litt 😀


-> Følg gjerne bloggen min på facebook, HER, for inspirasjon, oppdateringer og tips! <-


 

2 kommentarer

Siste innlegg