SNAKK OM Å VÆRE HELDIG !!

God fredag alle sammen! Jeg ligger å slapper godt av på soverommet, med lille Julie sovende på magen. Gutta boys er ute å koser seg i hagen, å dagen er egentlig bare helt fantastisk alt i alt! ^^

 

 

I anledning Julies ankomst har vi vært kjempe heldige å fått mye fint til den lille jenta vår! <3 Det var svært få jente klær/ting jeg hadde handla i forkant, da vi ikke ville vite kjønnet, å siden jeg hadde så mye nøytralt til storebror har aldri dette stressa meg. Rosa klær og ting har nå dukka opp mer og mer i form av gaver, å litt små handling, å jeg er bare nøtt til å rette litt ekstra oppmerksomhet mot noen jenter som overrasket helt enormt !!

 

 

Da vi fikk Aleksander var jeg så heldig å havne i en koselig barselgruppe med mange hyggelige mødre og de søte små barna deres <3 Vi har hatt flere treff hos hverandre, og om ikke alle har kunnet samtidig har det alltid vært en gjeng som har møttes likevel å kost seg sammen med barna. Selv om noen er tilbake på jobb, og noen hjemme fortsatt, er det uansett kjempe gøy å kunne holde kontakten oppe videre 😀 <3

 

 

 

Søsteren min, Trine, er også med i samme gruppe å på sykehuset kom hun med en stor og fin bleiekake på vegne av flere jenter i gruppa. For en overraskelse og hilsen !!! Helt enormt hyggelig å omtenksomt <3 Dagen da vi kom hjem med den lille jenta vår kom mannen til en annen jente i gruppa på døren med blomster og en hel kurv med forskjellige ting til den lille og til mor, på vegne av de samme jentene. ER DET MULIG!!!! Jeg er helt målløs, å rørt av at noen kan være sååå snille! 🙂 For en utrolig fin ting å gjøre, å jeg forstår ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette <3

 

 

 

 

 

Tusen tusen takk igjen, snilleste barselfruer !! 😀 Plutselig var jeg her igjen med et nytt lite menneske sovende på magen min <3 Livet er virkelig herlig å jeg elsker å være en del av dette!!

1 kommentar

Siste innlegg