INTERIØR OG BARSELTID <3

 

 

God torsdagskveld alle sammen! Har dere hatt en bra uke så langt ? Her går dagene alt for fort spør du meg, å barseltiden er snart halvveis allerede!!! Helt utrolig å jeg forstår IKKE hvor tiden blir av.. Det er utrolig koselig med en baby i huset igjen, å jeg prøver å la hvert sekund vare lengst mulig av denne fine tiden. Husdill, blogg og bilder kommer i siste rekke om dagen, men når kameraet alltid ligger tilgjengelig, og når jeg vet at en skitten kjøkkenbenk bare er noen sekunder unna å bli ren klarer jeg ikke holde meg dønn i ro hele tiden ^^

 

 


 

Etter at jeg fikk barn føler jeg at jeg har blitt enda mer effektiv. Ting en kunne la vente litt å utsette før, må bare bli gjort i en fei nå når anledningen byr seg, å en bruker den tiden man har for å få ting gjort.. Jeg føler allerede å merke litt snev av å finne flere triks desto større familien blir, for å få ting til å gå rundt hjemme. Det er rart å tenke på hvor lang tid vi kunne bruke på forskjellige ting før vi fikk barn i forhold til nå.. Bare å høre folk som ikke har barn snakke om at de stresser med å kun ha 3 timer på seg til å lufte hunden, lage seg litt mat og gjøre seg klar til en fest er litt interessant synes jeg, å husker jo selv mange av prioriteringene våre før også … Hihi ^^ Alt forandrer seg ettersom hvilken situasjon en er i, å det er rart å sammenligne med tiden før og etter 🙂 Jeg vet iallfall kjempe godt hvilken hverdag jeg foretrekker, å kunne aldri tenkt meg til å gå tilbake når jeg har blitt en del av denne 😀 Definitivt mer hektisk, men jeg elsker det alt i alt! 😀

 

 

 

 

 

Når det gjelder bloggen synes jeg det er gøy å holde den gående, å elsker å dele med meg. Det er som nevnt før blitt en del av hverdagen, å jeg synes det er kjempe gøy å se at så mange synes det spennende å følge med. Dere er jo blitt en del av hverdagen min dere også, å alle de fine tilbakemeldingene gir meg bare mer motivasjon til å fortsette 😀 Apropos bloggen vil jeg snart dele et større innlegg om prosjektet vi hadde i gangen, i samarbeid med Nordsjö! Dette blir veldig stas å jeg gleder meg til å vise. Så her er det bare å følge med! 😀

 

Ellers prøver jeg å slappe av å nyte tiden så godt som jeg kan mellom besøk og hviler. Søsteren min Trine fungerer fortsatt som dagmamma for Aleksander på dagtid, en liten stund til slik at formen min kan komme seg litt oppom igjen. I går var jeg og Julie oppe hos henne sammen med mormor, og idag var hun og guttene her hos en tur for litt kos ^^ For en herlig gjeng!! De vokser fort, å det blir spennende å se om en stund når Julie også kan leke sammen med de! Men før den tid skal hun bli holdt rundt på å bli kost masse med! Plutselig kommer tiden hvor hun løper av sted å har ikke tid til å sitte så mye på fanget..

I morgen er foressten termindagen her, å vi har allerede fått kost oss med henne i over 2,5 uke! Helt fantastisk, å jeg klamrer meg fast til tiden og øyeblikkene så mye som jeg kan! Aleksander leter etter henne om hun ikke er i stuen, å han oser av empati og kjærlighet for lillesøsteren sin, til tross for at han nettopp ble 16 måneder. Nei jeg kan sikkert skrive det 100 ganger hvor takknemlig jeg er for alt dette <3 Nei folkens! De grunnleggende strøkene vi har malt veggene med i dette huset, tror jeg er grunningen til mye spennende! Vi har et helt liv foran oss, sammen som familie. Å skal virkelig skape et eventyr å se tilbake på, sammen her i Kvitlyngveien!

 


-> Følg gjerne bloggen min på facebook, HER, for inspirasjon, tips og oppdateringer fra hjemmet vårt <-


 

0 kommentarer

Siste innlegg