DETTE KALLER JEG MAKS AVSLAPPING I EN TRAVEL HVERDAG!

Tittei folkens ^^ Litt sent innlegg fra meg i dag, men dere skjønner nok at det enda er mye som skal gå seg til her hjemme å at bloggen kommer i siste rekke. Jeg knipsa litt bilder av soverommet i går, mens jeg snappa med kontoen “Instahomes” da det var min tur, så i dag blir det litt enkel soveroms inspo til dere før øynene mine triller igjen ^^

 

 

 

 

Etter en turbulent dag, som har vært full i hormoner har jeg nå lent meg godt tilbake i sofakroken. Med en sovende baby i armen og 2 gutter som sover i sengene sine lader jeg batteriene med å se tilbake på bilder jeg har tatt de siste ukene. I 3 uker har vi hatt den lille prinsessen med oss allerede, å jeg forstår ikke hvor de ukene tok veien!

 

 

Sengeteppe fra INDISKA // Stjernepute fra Gant // Skinn fra barndomsgård //

Sengegavl laga av meg og samboer // Lampeskjermer fra Riviera Maison //

Hotell puter fra Skeidar // Adagio tapet fra Interiørfaghuset T. Lund

 

 

 

I går var det min tur til å ha snapchat kontoen “Instahomes” ( Noen av dere som var med oss på snappen i går forresten ? 😀 ), å det siste bildet her var vel det jeg fikk flest tilbakemeldinger på som et blinkskudd ^^ Det blir nok å lære seg litt triks fremover når det gjelder å være hjemme med en nyfødt og en på 16 måneder, men det ser jeg bare positivt på, å tar utfordringene som måtte komme. Hadde han hatt tålmodigheten kunne jeg sittet med begge på fanget en evighet tror jeg! Å det er rart hvor mye energi slike kosestunder som dette kan gi, når resten av dagen kanskje kan se stikk motsatt ut når det gjelder avslapping.. Thihi… 😀 😀 Dette er iallfall maks avslapping for meg! <3

Ønsker dere en riktig god natt folkens, og en helt fantastisk ny uke <3 I morgen skal jeg og min mor ha en skikkelig kosetur med barna og tantegutten 🙂 <3 Å gjett om jeg gleder meg! Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært ute av dørene mer en en liten tur på grunn av alt, så dette blir veldig gøy !! 😀

 


 

-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 


 

1 kommentar

Siste innlegg