HVA VIL DERE SE MER AV ?

For å kanskje få bloggen til å bli enda mer spennende å innholdsrik, tenkte jeg å kaste ut et spørsmål til dere lesere! Hva kunne dere tenke dere å se mer av ? 🙂 Etter at jeg begynte å by på mer av meg selv og ikke bare det materialistiske i og rundt huset har bloggen fått enda mer innhold bare av det. I en hektisk hverdag merker jeg det er lettere å holde tråen å ta litt av hverdagen inn i innleggene, i stedet for å kun skrive om bestemte ting og rom i huset eller hos andre. Selv om jeg nå er fersk tobarnsmor, synes jeg bloggen er såpass gøy at jeg vil fortsette så godt som jeg kan 🙂 Barn og familie kommer selvfølgelig først, men å ha seg noen minutters utkobling med dette tror jeg bare kan være sundt for et ellers surrete hode for tiden 🙂 Thihi..

 

 

Barneromsinspirasjon vil det bli mer av, å noe som kanskje vil bli litt annerledes hos oss en hos andre interiørfrelste ^^ Rom som ikke har blitt vist vil komme som nevnt tidligere, ny og bedre styling av festbord, men alt tar tid så her er det bare å følge med 🙂 Resten av familien vil jeg også ha med litt slik som før, men kommer ikke til å vippe dette over til å bli en mammablogg, da det fort blir å dele ALT for mye om barna sine en det jeg synes er akseptabelt å legge ut på nettet 🙂 Jeg elsker barna mine over alt på jord, å skulle gjerne delt hver eneste sekund av dem med alle, det er ikke det. Jeg er så utrolig stolt over å få være moren deres, å en vil gjerne vise dette frem for hele verden. Om noen år er det kanskje ikke like kult for dem at hele livet deres ligger detaljert tilgjengelig for alle, så her velger jeg å holde ting innenfor visse rammer.


 

Kommenter gjerne under, eller send meg en mail/melding på -> facebooksiden min  <- om det er noe du kommer på. Alt fra ulike temaer på borddekking, tips til oppbevaring, rengjøring, småting og detaljer, ute, om det er noe du lurer på om meg, hva du en kommer på 🙂 Jeg deler selvfølgelig ikke absolutt hva som helst, men jeg kan se hva dere kunne tenke dere, å ta det derfra. Er det noe dere savner, er det veldig hyggelig om dere gir beskjed. Nå har dere sjansen 😀 Alt jeg vil er å utvikle meg å bli bedre på dette området, å da kunne jeg gjerne tenkt meg litt tilbakemeldinger som kanskje kan være med på å gjøre utviklingen mer mulig, og spennende! 😀

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg