ER DU MED?

 

God morgen! I dag var planen egentlig å være ute hele dagen å kose seg med ungene, tantebarn og mormor, men i stedet blir det å holde seng og sofa på meg og vesle frøkna. Jeg er ikke så flink på å ta ting i rolig tempo nå som jeg er såpass mye bedre enn det jeg var før fødsel, å det får jeg plutselig ikke fullt så gode påminnelser på…Det er også min snappedag på instahomes i dag, så vi får bare gjøre det beste utav det ^^ Tror ikke jeg gidder å re opp sengen i dag for å si d sånn, å det er vel det som er hele poenget med en konto hvor man skal vise oss “bak fasaden” av instagram bildene ^^

 

 

 

 

 

 

Er det noe spesielt dere ønsker å se her hjemme i dag? Et skap dere er nysgjerrige på hva som er i, eller et rom jeg ikke har vist? Kan godt filme litt mer om dere ønsker det, da dere får sett mer enn bare bilder 🙂 Blogger foressten fra senga, i dag å holder meg her en god stund til jeg, så sees vi litt senere! Legg oss til da vel, om du ikke har gjort det, så sees vi på : Instahomes 🙂

 

-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

0 kommentarer

Siste innlegg