NÅ KLØR DET VIRKELIG I FINGRENE DERE!!

 

Våren er godt i gang, å plutselig skriver vi 1. April!! Mange har planlagt sommerferiene sine, og andre er godt i gang. Herlighet, før vi vet ordet av det springer vi rundt å leter etter solbrillene våre, før vi skal sette oss på terrassene å nyte deilig sommervær! 😀 Men først skal vi kose oss å nyte at det er vår!  Etter omstendighetene har vi naturlig nok ikke hatt muligheten til å gjøre stort ute enda. Det vinteren la igjen av rusk og rask ligger fortsatt, å blomstene jeg ser har kommet i kassene hos andre, har ikke funnet veien hit enda. Koselig er vel ikke akkurat noe jeg kan si det er rett utenfor oss om dagen, men det skal det iallfall bli, å i dag går startskuddet! 😀

 

 

PB og faren skal ta bort en hel hekk vi har i hagen, da vi skal få opp og kle en vegg mellom huset vårt og naboen. Kan vel si at det er hovedprosjektet vårt i år når det gjelder større ting på denne adressen 🙂 Ikke det beste bildet, men den hekken dere ser på bildet under skal bort. Veggen som allerede er bak skal bli kledd, og bygget på videre nedover forbi terrassen vår. Dette skal bli så bra !! ( Bildene under av hagen er tatt i fjor ) 

 

 

Våren er tegn på nytt liv og ting som skal spire og gro. For meg som er oppvokst på gård med masse sauer, har det alltid vært noe spesielt med denne tiden. Her i Kvitlyngveien er det ikke mye lam som kommer, men denne våren har vi iallfall fått oppleve en fødsel til nå 🙂 Om det ikke kom et lam kom det iallfall en herlig liten jente til familien 🙂

 


 


 

Mens mannfolka styrer på med hekken, skal jeg kose meg sammen med barna og deres farmor. Blomster og dilling ute generelt har jeg tenkt å bruke en god del tid på i påsken er planen. Jeg elsker å styre på ute, å klør skikkelig i fingrene etter å få kommet i gang nå ! Har forresten sett meg ut noen store flotte potter til å ha utenfor, som jeg ikke klarer å få ut av hodet….Ampler og kasser skal opp, å blomster skal fylles i. Jeg gleder meg!! Ellers er jeg sjeleglad for at jeg gjorde godt klart til vinteren utenfor i høst, da det hadde sitt helt ekstremt ut utenfor nå viss ikke.. Hihi ^^ Nå er det bare sjarmøretappen igjen av rusket, å kosen med blomster å “pynt” igjen! 😀 Da blir det bra!!

Hvordan ligger dere an i år ? 🙂 Ha en fantastisk lørdag folkens! Vi skrives snart igjen ^^

 

-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

#hage #hus #hjem 

 

1 kommentar

Siste innlegg