PLUTSELIG TOTAL FORANDRING!


 

For en dag folkens! Vi ha virkelig fått nyte hver en solstråle i dag, å kost oss skikkelig ute i godværet alle sammen. Tenkte jeg kunne vise dere det jeg nevnte vi skulle til med tidligere. Hele hekken forsvant på 123, å jeg må virkelig si at hagen ble totalt forandret. Det at hekken forsvant gjør at det nå virker som vi har en mye større og oversiktlig hage. Det åpner også opp for muligheter vi ikke har hatt tidligere. Et stort skritt på veien om en fin kledd vegg mellom oss og nabohuset.

 

 

 

 

PB og faren hans tok seg av hekken, mens jeg har drevet med litt mindre ting som kosting, raking og spyling. Jeg vet hvordan det er å være lenket til en seng, så det å virkelig kunne få gjøre litt ute som viser godt igjen var veldig deilig på en så god dag som dette 🙂 Da også begge barna hadde seg en lur på likt, var det bare å benytte sjansen til å få gjort et ekstra tak.

 

 

 

 

Arbeid ute er noe vi liker veldig godt begge to. Har vi ikke et prosjekt på gang, har vi alltid planer om et. Jeg forstår veldig godt hva folk mener når de sier at et hus er et evigvarende prosjekt, å at du kjøper deg mye jobb sammen med huset. Om du liker å se resultatet av drømmer og planer, å ser gleden i “premiene” som kommer av litt slit, da er det virkelig kos med et hus og ikke nødvendigvis bare “jobb” som kanskje for mange forbindes med noe negativt 🙂

Det var virkelig en kosedag for store og små ute i dag. Aleksander storkoser seg rundt huset vårt og i sandkassen. At det vil bli mange fine minner på denne tomta er det ingen tvil om, å i dag var virkelig en å ta med seg videre 😀

-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

#hage #hus #vår



 

 

3 kommentarer

Siste innlegg