ENKLE PÅSKETIPS OG LITT OPPDATERING!

God fredag alle sammen! Mange av dere senker nok skuldrene i kveld å nyter tanken på at en hel uke med ferie ligger foran. Kanskje skal du på hytta, besøke familie eller bare være hjemme ? Uansett kan det være hyggelig med litt ekstra påskestemning rundt seg i form av dekorasjoner, kyllinger eller egg. Kanskje vil du også gi noen en liten oppmerksomhet?^

 

 

Til tross for at kroppen sier noe annet enn det hodet mitt ønsker for tiden, vil jeg hjerne gi dere litt påske inspirasjon likevel som er henta fra Pinterest 😀 Oppdatering på formen skal dere få, men først og fremst skal vi fokusere litt på høytiden som er rett rundt hjørnet 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En oppmerksomhet i påsken trenger ikke nødvendigvis å være godteri. Snarere tvert i mot. Hvorfor skal alle høytider handle så mye om å fråtse i søtsaker? Et egg av mose, en koselig liten krans, tulipaner, eller en potte påskelilje pynta litt ekstra opp er en kjempefin oppmerksomhet det også, iallfall om vi voksne vil glede hverandre 🙂 

 

 

Åh det er så mye man kan gjøre!! Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne slå skikkelig til med massevis av påske inspo fra hjemmet vårt dette året. Barseltiden går overraskende fint, men på grunn av at formen er så svingende, og det at jeg den siste tiden ikke har vært så god jeg skulle ønske jeg var, må jeg ta påskedill helt som det kommer.. Betennelsen er uheldigvis tilbake, og på mandag er det i CT med urinveiene i forbindelse med nyresteinen. Håper virkelig ikke det er noe mer en den som de skal knuse…

 

 

 

 

 

 

Hver dag må jeg ta som den kommer å jeg kan ikke planlegge mye, da mye typisk blir avlyst rett før…. Det viktigste er å fungere så godt jeg kan for de to små om dagen, å da ofrer jeg det jeg kan for å kunne være best mulig i form når jeg er sammen med familien <3

 

 

Til slutt vil jeg ønske dere en riktig god fredag!! Plutselig blir det noe påskeinspo fra dette huset også ^^ Det vil vise seg, å jeg vil uansett holde dere oppdaterte 🙂


 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <- 

 


 

#påsketips #påske #familie #DIY

1 kommentar

Siste innlegg