SÅ VAR PÅSKA OVER FOR I ÅR!

Som jeg skrev i går har vi hatt en veldig fin påske, prega av familiesammenkomster og utflukter med barna. Kjempe kos! Nå ventes først en tvilling konfirmasjon til helgen, som vi gleder oss kjempe masse til, Julies dåp helgen etter og plutselig var det 17. Mai!

 

 

 

Vi har og fått gjort litt ute, å jeg kan nesten ikke vente før jeg kan plante i vei! Det å vente til etter 17. Mai er visst en god huskeregel som jeg fikk erfare i fjor.. Ivrig som jeg var handla jeg massevis av blomster alt for tidlig.. Nå har jeg klart å holde meg til det jeg vet helt sikkert klarer seg på disse gradene, så får det andre vente litt til.

 

 

 

Kameraet har vært en trofast venn som vanlig, å har vært flittig i bruk mellom alt. I dag tidlig tok jeg foresten noen kjempe herlige bilder av Aleksander og Julie sammen, å dere skal selvfølgelig få se disse også. Formen min har vært svingende som den pleier for tiden, å jeg er veldig spent på hva legen sier på onsdag.

 

 

 

 

 

 

 

Med litt inspirasjon og pip fra meg i kveld, ønsker jeg dere en riktig god mandag og alt godt for ny uke !! I morgen skal dere få se litt av den koselige turen vi hadde da vi besøkte alle lamma 😀 Ikke helt innafor interiørets vegger, men absolutt innafor på bloggen!^^ God natt alle sammen, å tusen takk for at dere titter innom ! <3.

2 kommentarer

Siste innlegg