PROSJEKT BORDKORT OG DÅPSPYNT!

 

Hei folkens! Her er vi i full sving med dåps forberedelser, og plutselig var det ikke en uke til en gang. I dag tok PB Aleksander med seg til foreldrene sine, mens jeg og min mor skulle få ferdig bordkorta. Tenkte dere skulle få enda en smugtitt på forberedelsene, å oppskrifta på bordkorta jeg falt pladask for med en gang jeg fikk øye på dem inne på Pinterest. Jeg har gjort litt om på de jeg først så, å har skikkelig troa på at dette blir bra 🙂

 

 

Først printa jeg ut en mal som jeg i dette tilfellet fant på pinterest. Det er en veldig enkel mal, så det går fint an å tegne opp en slik selv også. 

Videre klippet jeg ut i kartong alle jeg skulle ha. Vi blir totalt 30 stk, + at jeg også skal ha noen å pynte med rundt om kring ellers.

 


 

 

 

Det er mor som skal ha æren for flesteparten av disse. Formen min svikta totalt i dag, å den effektive dagen jeg skulle ha til dette ble ikke helt som den skulle. Men ingen sure miner, vi må bare gjøre det beste utav det. Å mor, ja hun er virkelig en engel <3

 

 

Bilder skal jeg bruke, vimpler, tyll, ballonger, helium og masse blomster for å nevne litt mer. Dette skal bli en supersøt barnedåp, å jeg vil ikke spare på kruttet. Jeg får stadig høre at det ikke er vits å gjøre så mye utav det, men om vi skulle tenke slik alle mann hele tiden.. Ja da hadde verden vært veldig kjedelig og lite kreativ tror jeg ^^ Ting som dette er jo bare såå kos!! Det pleier iallfall å være det, så om kroppen ikke strekker helt til så prøver vi så godt vi kan 🙂

 

Selve dåpskjolen henger også klar, å denne ble sydd i fjor av mormor og mor. Dere skal få se mer av denne også 🙂 Sovende på fanget mitt fikk Julie forressten prøve kysa i dag, å hun var jo bare helt nydelig i den!! 😀 

 

 

Ellers har jeg hatt snapp kontoen “instahomes” i dag, å der fikk dere med dere at formen svikta totalt, å jeg var nødt å kaste inn håndkle… Jeg er veldig lei av å måtte ha en så ustabil og til tider veldig smertefull hverdag, å håper snart det blir en slutt på det og at jeg får knust den nyrestenen så fort som mulig. Legen min var veldig overrasket over at jeg enda ikke hadde fått time til knusing å det er frustrerende for meg at systemet er så utrolig trekt. Skal ikke gå mer inn på dette her og nå, å kommer heller til å skrive et eget innlegg på dette. Til tross for alt så håper jeg dere fikk litt inspirasjon likevel, å at dere kanskje fikk litt tips når det gjelder bordkort nå i disse konfirmasjon og selskaps tider ! 😀 Gleder meg sånn til å vise dere ferdig resultat av denne ukens store og små forberedelser 😀 <3 

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

4 kommentarer
    1. Nydelige bordkort! Hvor tenker du å skrive navn på? 🙂 vis oss gjerne bordkortene når de er helt ferdige! Resten av pynten vil vi gjerne også se! 😀

    2. Så utrolig flott🌸 Dette blir en minnerik dag og som du så riktig sier, verden hadde blitt kjedelig uten kreativitet🌺 Stå på videre og lykke til med den store dåpsdagen.

Siste innlegg