DA VAR VI SNART I MÅL !

 

Bordpynten er bestemt, detaljene faller mer og mer på plass og jeg begynner å se en ende på det hele. Det er alltid mye man kommer på i siste liten å plutselig skyter ideene inn, som du skulle ønske du fikk for flere uker siden..

 

 

 

 

 

 

I kveld testa jeg ut flere ting på bordet, å typisk nok kom jeg frem til det jeg egentlig hadde planer om fra starten.. Hihi 🙂 Perlemor vaser i forskjellige størrelser, kubbelys, glass, detaljer i rosa og søte små ord, er hint om bordpynten som dere kan se på bildene ^^

 

 

Tenk at denne jenta skal bæres til dåp på søndag! Er det ikke herlig ? En fantastisk koselig dag skal det bli, å vi gleder oss en hel hau !! <3 Jeg ser på dåpen som en veldig fin og trygg ting å “starte” livet til barna med 🙂 Noen ser på det åndelige som det viktigste, noen døper for tradisjonen sin del, og noen begge deler. Alt i alt er det uansett en god mening bak, bygget på trygge verdier og masse masse kjærlighet!

 

 

Lite vet denne solstrålen om at vi skal feire henne på søndag. Vi er snart i mål, å skal iallfall gjøre alt vi kan for at dette skal bli en spesiell og vakker dag hun kan ta med seg videre <3

 

#familie #barn #dåp #diy

0 kommentarer

Siste innlegg