DEILIG Å VÆRE HJEMME IGJEN!

I skrivende stund ligger jeg enda under dyna å koser meg med Bygg Mester Bob, og mine 3 fine <3 Det er DEILIG å være hjemme igjen! Å hva er vel bedre en sin egen seng når man ikke har det helt bra, sammen med sine aller kjære en lørdagsmorgen ? Åh jeg føler virkelig jeg er i himmelen <3

 

 

 

 

 

Naturlig nok er man ikke helt smertefri og kurert etter en operasjon og inngrep, men det er det største steget på veien til å bli frisk! De neste to ukene før stenten skal ut igjen tar jeg smertestillende å regner med å bli bedre og bedre for hver eneste dag. Om 6 uker skal jeg i ny CT for å sjekke om alle de knuste bitene er ute, å før jeg vet ordet av det er jeg ferdig med alt dette.

 

 

Livet er egentlig veldig herlig , å jammen skal det bli godt å få nyte det skikkelig igjen. Iallfall når jeg er så heldig å få lov å dele det med disse to skattene, og en samboer som bare er helt rå! Han har måtte gå igjennom å tåle mye, å det står respekt over tålmodigheten hans oppi alt dette. Etter å ha kommet seg gjennom alt det som har vært med sykdom, rundt det å få to tette barn + litt til tror jeg vi kan klare alt sammen 😀

 

 

 

Jeg elsker familien min, å er utrolig glad for at jeg har muligheten til å tilbringe hverdagen med både Aleksander og Julie på dagtid, å se hvordan det flotte søskenforholdet utvikler seg dag for dag <3 Det er helt rørende å se hvor mye empati og omsorg en liten gutt på 1,5 år kan ha for andre allerede. Han er utrolig god mot søsteren sin, å det har han vist fra dag 1 da han ville gi sin egen tutt til henne da hun gråt ved hjemkomst fra sykehuset. Jeg blir helt rørt når jeg ser på de to, å ante virkelig ingenting om hva kjærlighet var før jeg møtte disse <3 

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

#familie #søsken #sykdom #nyrestein #pseudotvillinger #interiør #soverom

2 kommentarer

Siste innlegg